גלעד שרון: "בנט וסער מכשירים את ההשתלטות על אדמות המדינה"

    מהדורת הבוקר No Comments on גלעד שרון: "בנט וסער מכשירים את ההשתלטות על אדמות המדינה"

    גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר תוקף את הממשלה, בשיחה עם 'קול חי': "הם מכשירים את ההשתלטות על אדמות המדינה ומפקירים את ההתיישבות הצעירה ביו"ש. בנט ושקד מכרו את כל העקרונות שלהם לתנועה האיסלאמית בשביל כסא"

    גלעד שרון צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. תחילה הוא התייחס לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו להמשיך ולאבטח את רעייתו וילדיו: "כבנו של ראש ממשלה, מעולם לא אובטחתי ולא רציתי אבטחה. לא קיבלתי רכב וגם לא נהג. הממשלה צריכה לקבל את המלצת השב"כ בעניין אבטחת ילדי נתניהו ולא החלטות פוליטיות".

    לאחר מכן, התייחס שרון לחוק החשמל של רע"מ ומתח עליו ביקורת חריפה: "כל מי שמרים ידו בעד 'חוק החשמל' שמכשיר עשרות אלפי בתים לא חוקיים בנגב, שלא יספר שהוא איש ימין או שאכפת לו מהמדינה. הם מכשירים את ההשתלטות על אדמות המדינה ומפקירים את ההתיישבות הצעירה ביו"ש. בנט ושקד מכרו את כל העקרונות שלהם לתנועה האיסלאמית בשביל כסא".

    עוד אמר שרון: "למה נתניהו צריך ללכת? אנחנו מפלגה דמוקרטית והוא נבחר ברוב של 72%. אם ייבחר שוב, הוא ימשיך. השמאל לא יכתיב לנו מי יהיה ראש הליכוד".



    0 תגובות