ח"כ פינדרוס בריאיון: "אוזלת היד של הממשלה נותן את אותותיו"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ פינדרוס בריאיון: "אוזלת היד של הממשלה נותן את אותותיו"

    ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבקר את הממשלה בהתנהלותה לאחר הפיגוע הקשה בסמוך לכותל. על מתווה הכותל המתהווה, "הציבור בסוף יתעורר ויבין את הסכנה, אז תקום זעקה שלא הייתה כדוגמתא מעולם"

    צילום: פלאש 90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושב העיר העתיקה ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לפיגוע בסמוך לכותל, "אין ספק שאוזלת יד עם כל מה שקורה מבחינה ביטחונית נותן את אותותיו" פינדרוס סיפר על הלוויה, "להסתכל לאבא שקובר את בנו שהיה בדרך להדריך בכותל המערבי והיה צריך להיות מאובטח, זה כאב בלתי נתפס".

    אנחנו משלמים מחיר יקר מאוד, בגלל ממשלה שלא מסוגלת לקבל החלטה בשום נושא חוץ מפגיעה ביהדות, אין להם שום דרך אחרת להגיע לשום הסכמה חוץ מנשוא זה, כל שר בתורו הוא, זה מתחיל במתן כהנא וממשיך ביוליה מלינובסקי, בליברמן וגם מגיע למירב מיכאלי וזה גורם נזק ליהדות במדינת ישראל".

    על מתווה הכותל אומר פינדרוס, "המאבק הזה מתנהל כבר 35 שנה, ושואלים אותנו מה אכפת לנו מקבוצת נשים כזו או אחרת, אבל המטרה שלהם זה לא התפילה בכותל, מטרתם לקבל הכרה בזרמים הכפרניים שלהם. מתווה הכותל האחרון הוא בקשה להכרה פורמלית בתנועות הכפרניות. צריך להסביר לציבור מה המשמעות של הדבר הזה. יגיע הרגע שיהיה הקש שישבור את גב הגמל והם יבינו שהם הגזימו, הציבור ייצא בזעקה שלא נראתה כדוגמתא מעולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות