בן משפחת אוקנין: "נטלי ניסתה להיזכר ואמרה פסוקי תהילים במאסר"

אסתי פלד 1 Comment on בן משפחת אוקנין: "נטלי ניסתה להיזכר ואמרה פסוקי תהילים במאסר"

אירוע החטיפה שהגיע אל סיומו: ראובן דיין בן משפחתם של הזוג אוקנין ששבו מהכלא הטורקי הבוקר, בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על תנאי המאסר, והרגעים הקשים של נטלי אוקנין, היא שרה לעצמה כדי להתחזק, "אנחנו מאמינים בני מאמינים". הכל קרה "בזכות התפילות והסיעתא דשמיא"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראובן דיין בן משפחתם של הזוג אוקנין שחזרתו הבייתה היום (חמישי) מהכלא הטורקי, לאחר חטיפתם לפני 8 ימים ע"י הרשויות בטורקיה. התראיין הערב ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ואמר, "לב מלכים ושרים ביד ה', הכל זה בזכות התפילות והסיעתא דשמייא לכל השליחים שהקב"ה נתן אותם, ואנחנו שמחים על כך שחזרו לארץ".

ראובן בן משפחתה של המשפחה מספר על תחילת האירוע הדרמטי בטורקיה, "לא יכולנו להרחיב אז כי הסיפור היה עדין ומורכב, הם כתיירים לכל דבר עשו טיול לטורקיה, הם נעלמו לפתע בטורקיה ליומיים ואף אחד לא ידע מה הסיפור, רק ביום חמישי בשבוע שעבר בשעות הבוקר נודע למשפחה בדרך לא דרך שהם נעצרו ע"י הביון הטורקי ומשם החל כל הסיפור להתפתח".

ראובן סיפר על התנאים הקשים בכלא והאמונה החזקה, "התנאים בכלא לא היו אידאליים, אין אופציה להתקלח ולא להחליף בגדים, היא התפללה המון וחשבה על עם ישראל וניסתה לזכור פסוקים מתהילים שהיא קראה ושרה לעצמה שירי חיזוק, "אנחנו מאמינים בני מאמינים" ואנא ה' הושיעא נא. הם היו לבד בכלא כל אחד בנפרד, היא דוברת שפה אנגלית קצת זה עזר לה".

עוד הוסיף, "כבר אתמול היה מידע על מו"מ אבל בפועל ב-1 בלילה הודיעו שיש התקדמות רצינית ואח"כ הודיעו לנו שבשעה 6 בבוקר הם ינחתו בבן גוריון".



1 תגובות

מיין תגובות