ח"כ ארבל: "יש מאבק מתמשך להפוך אותנו למדינת כל אזרחיה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ארבל: "יש מאבק מתמשך להפוך אותנו למדינת כל אזרחיה"

    ח"כ משה ארבל בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו במציאות קשה מאוד במדינה. יש כאן מאבק מתמשך להפוך את המדינה למדינה למדינת כל אזרחיה"

    משה ארבל צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ משה ארבל שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר. בפתח הריאיון הוא נשאל על ההתפתחויות האחרונות במשפט נתניהו, בכובעו כמשפטן: "תופעות כאלה (השלמת החקירה) יכולות לקרות אם מתקבל מידע חדש רלוונטי לכאן או לכאן ואי אפשר להתעלם מזה לגמרי. אנחנו לא נמצאים בתוך אקווריום סגור. בסוף צריך להתייחס למציאות עצמה. זה יכול להיות, זה לא דבר מופרך במקרה הזה וההחלטה לדחות את עדותו של חפץ היא החלטה נכונה כדי להגיע לחקר האמת".

    עם זאת, הוא התייחס לתופעת ההדלפות לתקשורת ויצא נגדה: "סוגיית ההדלפות היא סוגיה רעה מאוד, זה לא יעלה על הדעת. בפרט חומר שלא הגיע לסניגוריה – אז אין שום סיכוי שזה יצא מידם ולכן, אם אנשים נושאי משרה בתביעה הלכו והדליפו לתקשורת חומרים חסויים מדובר כאן בצלם בהיכל, בתועבה ממש ואלה דברים שחייבים לטפל בהם במלוא החומרה".

    הוא נשאל מי יטפל בתופעת ההדלפות, אם מקורן ברשויות החקירה והתביעה עצמן: "קודם כל התקשורת, כלי התקשורת מאוד אוהבים לקבל חומרים אבל ישנם גם עיתונאים שלא קיבלו את החומר ומציפים את הסוגיה הזו וזה יוצר לחץ ציבורי".

    הוא התייחס למנהיגי הממשלה: "משעשע שעדיין לוקחים את הדברים שלהם ברצינות. אני כבר מזמן הפסקתי עם זה. אין ספק שאנחנו במציאות קשה מאוד במדינה. אי אפשר להתעלם ממנה. זה לא רק עניינים של קואליציה ואופוזיציה. יש פה אירוע הרבה יותר גדול, יש כאן מאבק מתמשך להפוך את המדינה למדינה למדינת כל אזרחיה".

    הוא הדגיש: "המאבק הוא הרבה יותר עמוק ממאבק כלכלי. צריך לזכור שיש כאן קבוצה של בריונים פוליטיים שחרטו על דגלם ללכת ולהעמיס את החרדים על מריצות ולזרוק אותם למזבלה. ליברמן שהוא ראש הממשלה בפועל, מתבטא בצורה הזו ואתמול במליאת הכנסת בהצעה לסדר שהעלנו אני וח"כ יעקב אשר בנושא עידוד תעסוקה לציבור החרדי  -בקישנו  מפורר שהגיע להשיב, להתנצל על הדברים – והוא לא היה מוכן להתנצל על האמירה הזו".



    0 תגובות