ח"כ סמוטריץ' תוקף: "התקציב מתמקד רק במדינת תל אביב"

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ סמוטריץ' תוקף: "התקציב מתמקד רק במדינת תל אביב"

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את המשחק הפוליטי של עבאס ואמר, "הסיפור של עבאס זה הנרטיב של תש"ח, זה לא יהודה ושומרון". על התקציב שבא להעניש את החרדים אמר, "התקציב מתמקד רק במדינת תל אביב. חוסר פורפורציה זועק לשמים"

    צילום: שריה דיאמנט
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקרע בציונות הדתית: על רקע העברת התקציב והתנתקות השטח הדתי לאומי ממפלגת ימינה שלא עוברת את אחוז החסימה בסקרים, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' התייחס היום (ראשון) במסגרת ועידת החינוך הלאומית ה-3 של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא ומקור ראשון שמתקיימת בבנייני האומה בירושלים להתנגדותו להקמת ממשלה בשיתוף עם מנסור עבאס ומפלגת רע"מ ולגזירות התקציב המשפיעות על הציבור החרדי.

    סמוטריץ' סיפר על ההתנגדות העיקשת לכל דיל פוליטי מול עבאס כבר מהתחלה, "גיבשנו את ההתנגדות אחרי שהשקענו עשרות אלפי שקלים בתרגום חומרים מערבית לערבית והתייעצות עם לפחות ארבעה מומחים. נתניהו איתי לא דיבר. הבהרתי בפגישה הראשונה שזה לא רלוונטי. היה לחץ מאוד רחב וזה נכון שאנחנו עמדנו כמו חומה בצורה. אני שמח שעכשיו מתגבשת חומה בימין שמבהירה שהדבר הזה הוא קו שנחצה ולא רלוונטי".

    סמוטריץ' שצלל לעומק בלימוד על שיטתה של תנועת האחים המוסלמים אמר, "הסיפור של עבאס זה הנרטיב של תש"ח, זה לא יהודה ושומרון. הערבים מנסים כבר הרבה מאוד שנים לקעקע את אמונתו בצדקת הדרך של המפעל הציוני. השיטה הכי פשוטה לסתום לנו את הפה היא להגיד את גזענים וזהו".

    סמוטריץ' ציין כי "אני כשר תחבורה נתתי לערבים באחת עשרה חודשים יותר מישראל כץ בעשר שנים. אני עושה הפרדה בין מי שמקבל את מדינת ישראל לבין מי שלא מוכן לקבל".

    סמוטריץ' החריף את הטון מול עבאס והתריע, "עבאס ממיר את הג'יאהד לג'יאהד אזרחי. יש לו סגנון אחד ליהודים בעברית ויש סגנון אחר בערבית. יש פה אתגר חינוכי גדול מאוד של החברה הישראלית ואמונתה בצדקת הדרך".

    על הגזרות בתקציב שפוגעות בחרדים אמר סמוטריץ' כי "הציבור החרדי עובר תהליכים מדהימים. הוא גם חייב והוא נפתח לחברה הישראלית בצורה מדהימה. אין דבר שמחזיר אותו לאחור יותר מאשר המתקפות שלו. הם צריכים לעשות אותו בקצב שלו. זה תהליך קשה ובמקום לחבק כאשר אתה תוקף ומרעיב אותו אתה רק מכניס אותם יותר לגטאות שלהם. התקציב מתמקד רק במדינת תל אביב. חוסר פורפורציה זועק לשמים" הטיח סמוטריץ'.

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אדון סמוטריץ, מודה לה' שקיבלתי שכל לא להצביע לך!!!!
      איזה שטויות אתה מדבר?? גטאות, מי מסתגר בגטאות אם לא הציבור הדתי לאומי שחי ביישובים ביו"ש. רק קיצוניות מדברת אליך, מי ביקש ממך לנתח אותנו?

    2. 1

      החרדים התנהלו אך ורק על פי גדולי ישראל!!!
      אין מקום לפוליטיקה בתהליכים של החברה החרדית…
      היא הפך השמן הטהור שעובר מדור לדור!!!!!