השב"כ נפרד מנדב ארגמן: "הובלת גישה של העמקת שת"פ בין הגופים"

איתי גדסי No Comments on השב"כ נפרד מנדב ארגמן: "הובלת גישה של העמקת שת"פ בין הגופים"

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "הגישה העקבית שהובלת, נדב, ושבעיניי היא מכפיל כח, היא העמקת שיתוף הפעולה והסינרגיה בין שב"כ לצה"ל ולשאר ארגוני הבטחון. פחות אגו, פחות משחקי טריטוריה"

צילום: חיים צח / לע"מ
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (חמישי) התקיים בשב"כ טקס הפרידה מראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן.

ראש הממשלה, נפתלי בנט נשא דברים בטקס: "הגישה העקבית שהובלת, נדב, ושבעיניי היא מכפיל כח, היא העמקת שיתוף הפעולה והסינרגיה בין שב"כ לצה"ל ולשאר ארגוני הבטחון. פחות אגו, פחות משחקי טריטוריה".

"כשעובדים יחד, כשמשתפים מידע ומחלקים גזרות, כששמים את המטרה מול העיניים – מגיעים לתוצאות יפות. אגרוף אחד, ממוקד, יהיה תמיד יותר אפקטיבי מחמש אצבעות נפרדות.

דבר נוסף שאפיין אותך, נדב, לאורך כל הקריירה הארוכה שלך, דבר שהפך להיות רוח המפקד בשב"כ ואני מקווה שיימשך גם בתקופתך, רונן – זו היוזמה, הפייטריות.

היום הזכירו לי שביום הראשון שלי כשר ביטחון, אחד העדכונים הראשונים שקיבלתי היה ממך, כשהגעת לספר לי המבצע לחיסול בההא' אבו אלעטא, מה שזכה לכינוי "חגורה שחורה". מבצע נועז, שבבסיסו ההבנה שאי אפשר להציק לישראל לאורך זמן ולהיות חסין.

אחרי המבצע אמרת "הכוכבים הסתדרו". זה נכון, ותמיד רצוי שיהיה מזל, מאשר שלא יהיה. אבל מהניסיון שלי, הכוכבים נוטים להסתדר למי שעושה עבודה מושלמת.

נדב, אתה מסוג המפקדים שבדיונים, גם כשעולות הצעות נועזות, מחוץ לקופסה, משתייך לאלה שיסבירו איך אפשר, ולא למה אי אפשר.

אנחנו צריכים בדיוק את הרוח הזאת, הרוח הנוזעת, שיוזמת, שמציעה. להצביע על בעיות זה לא מספיק. החוכמה היא להגיע לקברניט עם פתרונות ועם הצעות לפעולה", סיים בנט.

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו אמר בטקס: "ההחלטה שלנו להכניס את השב"כ לדיכוי ההתפרעויות במגזר הערבי בישראל בזמן ״שומר החומות״ שינתה את המצב. זאת ההחלטה הנכונה גם בהווה ובעתיד ואין שום מקום לשיקולים זרים למנוע זאת".



0 תגובות