לאחר שלקה בתסמונת נדירה: בן 16 מג'לג'וליה נפטר מקורונה

    צבי טסלר 2 Comment on לאחר שלקה בתסמונת נדירה: בן 16 מג'לג'וליה נפטר מקורונה

    בן ה-16 לא היה מחוסן ולקה בתסמונת אותה מפתחים לעיתים נדירות ילדים שהחלימו מקורונה. במקביל, חלה החמרה במצבה של פעוטה בת חצי שנה שלוקה אף היא באותה תסמונת

    בית חולים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במרכז הרפואי לילדים שניידר מעדכנים כי במהלך השבת נפטר עדן ג'מאל פאיומי בן ה-16 מג'לגוליה, לאחר שנדבק בקורונה, לא היה מחוסן ולקה בתסמונת לב נדירה בשם פימס.

    הנער הועבר לשניידר מבית חולים מאיר, לאחר שלקה בתסמונת אותה מפתחים לעיתים נדירות ילדים שהחלימו מקורונה, בשניידר הוא הועלה על אקמו ביחידה לטיפול נמרץ לב והבוקר הוא נפטר.

    ד"ר עופר שילר, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר לרפואת ילדים מסר כי: "הנער, שלא חוסן כנגד קורונה, אושפז בבית חולים אחר ונזקק לתמיכה ריאתית ולבבית משמעויות עקב תסמונת PIMS שמתפתחת באופן נדיר לאחר הדבקות בוירוס הקורונה. עקב החמרה נוספת במצבו הוא חובר למערכת האקמו והועבר להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ לב בשניידר. הוא סבל מכשל רב מערכתי קשה ביותר ונזקק לתמיכת אקמו במשך כ-10 ימים. למרות טיפול מקסימלי הוא נפטר מאי ספיקה רב מערכתית משנית לתסמונת. אנו משתתפים בצער המשפחה וקוראים להתחסן כנגד הוירוס".

    במקביל, חלה החמרה במצבה של פעוטה בת חצי שנה שלוקה אף היא באותה תסמונת. מאז התפרצות מגפת הקורונה אושפזו בישראל במצב קשה כ-100 ילדים ובני נוער שלקו בתסמונת הנדירה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      התחסן ונפטר, למה להכחיש ולומר הפוך?

      1. איך אתה יודע?-מי שלא יודע שלא יבלבל תמוח