שכונה שלימה ללא גינות: "במקום תשובות, אנחנו מקבלים האשמות"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on שכונה שלימה ללא גינות: "במקום תשובות, אנחנו מקבלים האשמות"

    נציג ההורים בשכונת רמת אברהם בשיחה עם קול חי: "אנחנו לא מקבלים תשובות, רק תשובות עקיפות, דרך כל מיני דוברים וגם מהם בכל מיני קבוצות ולא באופן ישיר. במקום לעזור לנו, אנחנו מקבלים האשמות, שיש לנו כוונות פוליטיות וכדומה"

    רמת בית שמש צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יוסי כץ, נציג ההורים בשכונת רמת אברהם (גולובנציץ) בבית שמש שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר על ההתנערות של הגופים השונים מבניית גינות בשכונה. בפתח הריאיון הוא הסביר כי במקרים רגילים משרד השיכון הוא זה שדואג לבניית גינות, אולם בשכונה זו שנבנתה על קרקע פרטית, המצב מורכב יותר.

    "בשכונה גרים כ-700-1000 משפחות. יש כ-5000 ילדים ללא גני משחקים בשכונה", סיפר כץ. "הקבלן לא רק שלא בנה, אלא בחלק מהמקרים אפילו מנע את האפשרות לבניית גינות ולא הכשיר לכך את הקרקע ברמה התכנונית. הוא הקצה לגינות מקומות לא אפשריים".

    לדבריו "בכמה מקומות העירייה הקציבה כסף לבניית גינות וכשהגיעו בפועל להתקדם עם הבנייה התברר שהמקום דורש תכנון מחודש כי יש איזה שהוא קיר בעייתי או משהו".

    הוא סיפר על המחאה שהם קיימו אתמול ברחבת העירייה בעיר: "קודם כל, אנחנו הגענו עם הילדים למתחם העירייה, עם הבימבות שלהם – בעיקר בשביל להעניק להם יום כיף, במתחם הזה – שהוא כן תוכנן כראוי".

    הוא נשאל מה עונים להם בעירייה וענה: "אנחנו לא מקבלים תשובות, רק תשובות עקיפות, דרך כל מיני דוברים וגם מהם בכל מיני קבוצות ולא באופן ישיר. במקום לעזור לנו, אנחנו מקבלים האשמות, שיש לנו כוונות פוליטיות וכדומה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני לא מבין, איפה הנציגים החרדיים בבית שמש???

    2. 1

      כן, גם ברמה א' בנחל רביבים יש גינה שהעירייה לא נגעה בו כבר 20 שנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!