נציג תולדות אהרן בוועדת מירון: "נקבל כל החלטה של הוועדה" | צפו

אבי רבינא No Comments on נציג תולדות אהרן בוועדת מירון: "נקבל כל החלטה של הוועדה" | צפו

נציג חסידות תולדות אהרן בוועדת מירון הבהיר כי החסידות תקבל את מרותה של הוועדה: "מה שהוועדה תחליט לגבי ההדלקה הבאה מקובל עלינו. לא נעשה הפוך ממה שהועדה תגיד. אנחנו נקראים חוג קיצוני. אבל כל השנים עבדנו בשיתוף פעולה עם המשטרה. מה שיהיה מעכשיו בהדלקות יהיה ע"פ מה שתחליט הועדה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון מירון, המשיכה גם היום בשמיעת עדויות המעורבים באירוע. בפני הוועדה העידו ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר ונציגי חסידות תולדות אהרן, צבי הלר ויעקב הלר.

נציג חסידות תולדות אהרון הרב צבי הלר העיד במשך למעלה משעה ואמר כי הם החסידות מבחינתה נתנה את כל הלגיטימציה למשטרה ובכוחה של המשטרה היה למנוע את ההדלקה. הוא הבהיר החסידות תקבל כל ההמלצה של ועדת החקירה.

"אנחנו לא עושים כלום בלי המשטרה. לו המשטרה הייתה אוסרת עלינו לקיים את ההדלקה, מבטיח לכם שלא הייתה הדלקה", אמר הלר בפתח עדותו.

צילום: פלאש 90

לשאלת חברי הוועדה: "מה לדעתך גרם לאסון מירון?", ענה הלר: "יד ה' הייתה זאת".

צילום: פלאש 90

הוא הבהיר כי החסידות תקבל כל החלטה של הוועדה: "מה שהועדה תחליט לגבי ההדלקה הבאה מקובל עלינו. לא נעשה הפוך ממה שהועדה תגיד. אנחנו נקראים חוג קיצוני. אבל כל השנים עבדנו בשיתוף פעולה עם המשטרה. מה שיהיה מעכשיו בהדלקות יהיה ע"פ מה שתחליט הועדה".

צילום: פלאש 90


0 תגובות