בן גביר: "הכוח שמחזיק את הקואליציה הוא אימת הבחירות"

    מהדורת הבוקר No Comments on בן גביר: "הכוח שמחזיק את הקואליציה הוא אימת הבחירות"

    איתמר בן גביר ממפלגת "הציונות הדתית" בראיון הבוקר לבצלאל קאהן ב"קול חי": "אני לא הולך לטייל בכפר קאסם, אני הולך להרים את הכבוד של ישראל מהרצפה" | "יש עוד מכנה משותף בין ליברמן, לפיד ולצערי גם גורמים בימינה – שנאת חרדים" | האזינו:

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    חבר הכנסת איתמר בן גביר ממפלגת "הציונות הדתית" בראיון הבוקר לבצלאל קאהן ב"קול חי": "אני לא הולך לטייל בכפר קאסם, אני הולך להרים את הכבוד של ישראל מהרצפה. כולנו ראינו את התמונות והסרטונים המזעזעים של שוטרים במדינת ישראל, מותקפים מוכים ומושפלים – אם זה היה קורה בבני ברק  זה היה נראה אחרת לחלוטין".

    "על דבר הרבה פחות מזה הגיעו מאות שוטרים לבני ברק, הקימו מחסומים, ופגעו וערכו עונש קולקטיבי לכל תושבי העיר. יש גבעה שנקראת בשם "קומי אורי" שנמצאת במצור רק כי מישהו דחף שוטר לפני שנתייים – אם סבא רוצה לבקר את הנכדים שלו בשכונה הוא לא יכול" אומר בן גביר.

    "יש אחדות גדולה בקואליציה. אין ספק כי הכוח שמחזיק את הקואליציה הוא אימת הבחירות. תקווה חדשה נמחקת, נפתלי לא עובר, אבל אנחנו מצליחים לטרפד להם חלק מהתוכניות". בן גביר הוסיף: "יש עוד מכנה משותף בין ליברמן, לפיד ולצערי גם גורמים בימינה – שנאת חרדים".

    האזינו לראיון המלא:

     

     



    0 תגובות