מגוון מסגרות איכותיות לילדים ברשת עינית

    עפר גדנקן No Comments on מגוון מסגרות איכותיות לילדים ברשת עינית

    עינית, רשת האופטיקה המובילה במגזר החרדי, מזמינה אתכם להתרשם ממגוון רחב של מסגרות איכותיות ואופנתיות לילדים. לרשת הסכמים עם קופות החולים לרכישת משקפי ראייה בחינם עד גיל 18, המאפשרים לילדים לשמור על בריאות העיניים וליהנות ממשקפיים איכותיים בהתאמה מושלמת.

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברשת עינית, האופטיקה המובילה, מציעים מגוון רחב של מסגרות איכותיות לילדים ובני נוער. ילדים הזקוקים למשקפיים כדי לשפר את ראייתם יכולים ליהנות ממעטפת שירותים מקצועית הנלווית לבחירת המשקפיים התואמים במדויק עבורם – בדיקה מקצועית על ידי אופטומטריסט מומחה, מלאי מסגרות נבחרות והתאמה על ידי צוות עינית המנוסים. מעטפת השירות הייחודית מספקת רכישה "בראש שקט" ובידיעה של ההורים כי הילדים מקבלים את הטוב ביותר.

    לראייה חשיבות רבה, וכאשר מדובר בילדים צעירים היא מהווה חלק חשוב מהתפקוד והיכולת הלימודית. כדי שהילדים יוכלו לראות מהלוח ולהצליח בלימודים, וכמובן כדי שיהנו מראייה טובה ואיכות חיים, מומלץ לבצע בדיקה תקופתית לעיניים. בעינית מאפשרם לבצע את בדיקת העיניים באמצעות מכשור מתקדם וצוות מומחים בעלי ניסיון בתחום. לאחר האבחון המדויק, הרשת מציעה מגוון רחב של מסגרות ממיטב היצרנים המובילים בעולם האופנה.

    בסניפי הרשת תוכלו למצוא מסגרות ועדשות איכותיות ממיטב היצרנים עבור ילדים, ילדות ובני נוער. המגוון הרחב מאפשר בחירה של מסגרת מועדפת בהתאמה אישית, וכך ניתן לקבל את מעטפת השירות המלאה תחת קורת גג אחת. עכשיו, לקראת הכניסה לתקופת החורף הארוכה, בעינית ממליצים לבצע את הבדיקות הדרושות כדי לספק לילדים את חוויית הראייה האולטימטיבית שתאפשר להם להצליח בלימודים ובחברה.

    לרשת עינית הסכמים עם קופות החולים למימוש משקפיים בחינם עד גיל 18, בכפוף לתקנון המימוש של הרשת וההסכמים עם קופות החולים. הסכמים אלו מאפשרים לבצע את הבדיקות הדרושות ולרכוש משקפיים איכותיים ואופנתיים ללא עלות, וכך כל ילד יכול להתחדש עם משקפיים מותאמות באיכות הגבוהה ביותר ועם השירות המפורסם של עינית.



    0 תגובות