החלטה טובה לשנה חדשה מתחילה עם מזרני עמינח

    עפר גדנקן No Comments on החלטה טובה לשנה חדשה מתחילה עם מזרני עמינח

    מדי שנה לאחר ראש השנה וחגי תשרי, מגיעות כל ההבטחות לשינויים משמעותיים בחיים. לאכול בריא יותר, לעשות יותר פעילות גופנית. אנחנו משקיעים רבות במה שאנחנו מכניסים לגוף, בודקים את המינונים ונמנעים ממאכלים מיותרים. גם בבריאות הנפש אנחנו כבר משקיעים הרבה יותר. ומה עם המזרן? הרי כשליש מהחיים שלנו אנחנו ישנים. מתוך 90 שנות חיים, 30 שנה יהיו בשינה על מזרן. לא נשקיע באיכות שלו?

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כ- 60% מהישראלים סובלים באופן קבוע מכאבי גב תחתון, התומך ברוב משקל הגוף שלנו ועל כך הוא משלם את המחיר. אך לא רק הגב מהווה משקל לבחירת או החלפת מזרן. בדיוק כמו ההחלטות הטובות החדשות שלנו, כך הזמן לנער את האבק מהמזרן שכבר התיישן. אם המזרן שלכם בין יותר מ 10-15 שנה, זה הזמן להחליף אותו. מומחים בתחום השינה מסבירים כי בחירת מזרן צריכה להיות מהשקולות והמשמעותיות שלנו בחיים, שכן למזרן ישנה השפעה משמעותית על איכות השינה ויתירה מכך, על בריאות הגוף כולה. בנוסף לכך, בחלוף השנים, המזרן, יהיה איכותי ככל שיהיה, אינו נשאר נקי ורענן כבתחילה. כתמים שונים שנובעים מספיגה של זיעה ועוד, נוצרים עליו פה ושם, ובעיקר רובד חיידקים ששוכנים בו לבטח, עלולים לגרום לנו לאלרגיות, בעיות נשימה וגירויים נוספים שתלויים ברובם בקרדית האבק. מזרן הוא בית בטוח לקרדית האבק – יצור מיקרוסקופי שאינו נראה לעין של בן אדם. היא שוכנת במזרנים, ספות, ריפודים ושטיחים, מכיוון שהיא אוהבת אקלים חם ולח. בנוסף, העור שבגופנו מסייע לקרדית האבק לחיות ולהישאר בסביבה ואף להטיל ביצים נוספות. אחד האמצעים להילחם בתופעה, הוא לשמור על היגיינה של המזרן, לדאוג להחליף מצעים, לשאוב אותו בשואב אבק ולהחליפו מדי מספר שנים.

    חברת 'עמינח', הוותיקה והמקצועית ביותר בתחום עולמות השינה, שחוקרת ומפתחת ללא הפוגה עוד פתרונות לשינה בריאה וטובה יותר, מציעה לכם לפתוח את השנה עם מזרנים איכותיים, ללא כאבי גב מיותרים. מזרנים עם 'המרכז הבריאותי', שנועד למנוע את שקיעת המזרון בחלקו המרכזי ולספק תמיכה מלאה בזמן השינה ובכך לא להסתכן בפגיעה מתמשכת בעמוד השדרה וביציבה. מזרני עמינח מלווים דורות של לקוחות מרוצים, עם השירות הטוב ביותר ועם תשומת לב לעניינים החשובים ביותר לציבור שומרי תורה ומצוות, כמו בדיקות שעטנז מחמירות, כאשר כל העבודה היא בידיים יהודיות.

    לא מתפשרים על הטוב ביותר לגוף ולנשמה.

    לישון טוב – לחיות טוב עם מזרוני עמינח

     

     

     



    0 תגובות