בנט בירך את כוחות הביטחון: "פעילות נחושה ועקבית"

    אבי רבינא 2 Comment on בנט בירך את כוחות הביטחון: "פעילות נחושה ועקבית"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, פרסם הודעה בה בירך את כוחות הביטחון על תפיסת ארבעה מהמחבלים שברחו מכלא גלבוע: "פעילות נחושה ועקבית, יש לשמור על דריכות גבוהה ולהמשיך את שיתוף הפעולה עד להשלמת המבצע"

    צילום: צילום מסך מוידאו
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס לפעילות כוחות הביטחון במהלך סוף השבוע אשר הובילו ללכידת ארבעה מהמחבלים שברחו מכלא גלבוע. "הפעילות הייתה נחושה ועקבית, והמפתח להצלחה הוא שיתוף פעולה חלק ושקט בין כל העוסקים במלאכה", אמר רה"מ בנט והוסיף, כי "יש להמשיך בשיתוף מידע מהיר וחלוקת משימות מדויקת בין זרועות הביטחון, שיאפשרו כיסוי מקסימלי של השטח".

    בשבת לפנות בוקר הגיע ראש הממשלה לחפ"ק השטח של כוחות הביטחון כדי לעמוד מקרוב על החיפושים. בשורה של הערכות מצב שקיים עם ראשי מערכת הביטחון במהלך השבת, הדגיש ראש הממשלה, כי יש להמשיך לנהוג בדריכות גבוהה עד לתפיסת שני האסירים הנותרים. פרסום תמונתו של בנט בחפ"ק, שצולמה בשבת עורר זעם בקרב הציבור הדתי.

    רה"מ ביקש להביע את הערכתו לאזרחים שדיווחו למשטרה אודות מיקום המחבלים, וקרא לציבור להמשיך לגלות ערנות ואחריות.

    השר לשירותי דת, מתן כהנא התייחס לביקורת על חילול השבת: "‏לכל המלעיזים, שישה מחבלים שברחו מבית כלא ומסתובבים חופשי זה פיקוח נפש. ראש ממשלה דתי ושומר שבת, לא רשאי אלא חייב לנהל את המערכה בשבת או בכל יום אחר בשנה. אם הוא לא היה פועל כך זה היה חילול ה' ומעילה בתפקידו כלפי עם ישראל ומדינת ישראל. מחזק את ידי כוחות הבטחון".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רפורמים מותרים בחילול שבת ע"פ ההלכה שלהם.

    2. 1

      תכלס המשטרה והצבא ושבכ וכל הפרזיטים האחרים לא עשו כלום אין להם סייעתא דשמיא עם כל הטכנולוגיה שלהם, אם לא שהיו מודיעים להם ערבים שראו אותם מבקשים טרמפ או אוכל… ודי למבין!