דריסת רגל בשריד בית המקדש? בנט בוחן מתווה כותל חדש

    ישראל בן צבי 1 Comment on דריסת רגל בשריד בית המקדש? בנט בוחן מתווה כותל חדש

    על שולחנו של ראש הממשלה נפתלי בנט, הונח מתווה כותל מרחיק לכת, הכולל זמני תפילות לרפורמים ברחבה הכללית

    הכותל המערבי. צילום: י
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הניסיונות הרפורמיים לדריסת רגל בשריד בית המקדש: על שולחנו של ראש הממשלה נפתלי בנט, הונח לאחרונה מתווה מרחיק לכת בעניין הכותל המערבי, הכולל זמני תפילות לרפורמים ברחבה הכללית. כך פרסם הערב העיתונאי קובי בורנשטיין בערוץ 20.

    על פי הפרסום, לאחרונה פנה הח"כ הרפורמי גלעד קריב לראש הממשלה בדרישה לקדם את עניין מתווה הכותל, שמתעכב זה שנים בעקבות התנגדות חברי הכנסת החרדיים. לפני ראש הממשלה הונחו שלושה מתווים אפשריים: הראשון הוא הקיצוני ביותר על פי רחבת הכותל כולה תהפוך ל'שיוויונית'.

    מתווה נוסף שהוא המתווה המוכר מזה שנים, לפיו הרחבה תחולק לשלושה: כניסה לגברים, כניסה לנשים ואזור מעורב לארגונים הרפורמים שיקבלו את הרחבה הצפונית, שם יקיימו את תפילותיהם.

    מתווה נוסף שמונח על השולחן ויתכן מאוד שיקודם, כולל הקצאת זמנים לתפילות רפורמיות ברחבת הכותל הכללית. בערוץ 20 פנו לקבלת תגובה מראש הממשלה, שסירב להגיב.

    ח"כ משה אבוטבול הגיב לפרסום: "נקווה ששרשרת הטעויות הבלתי נפסקת תעצר אצל רוה"מ באישור מתווה לליצני הרפורמים להתפלל בכותל למה ולמי שלא בדיוק הם מאמינים בו".

    ח"כ איתמר בן גביר אמר: "בנט וויתר על הריבונות של הר הבית בתמיכת האחים המוסלמים. עכשיו הוא רוצה לוותר על הכותל לפרובקוטורים שמסוגלים לחגוג בכותל בר מצווה לכלב. בנט איבד את המצפון היהודי".

    כאשר תתפרסם עמדת חה"כ קריב וראש הממשלה בנט לנוכח הידיעה – היא תתפרסם מיד.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חולה נפש
      אישפוז דחווווווף במחלקה סגורה!!!!
      מה עובר עליו???