ח"כ יעקב ליצמן בריאיון: "גמזו משקר שהוא טוען שיש כסף לבתי החולים"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ יעקב ליצמן בריאיון: "גמזו משקר שהוא טוען שיש כסף לבתי החולים"

    סיכום שנת תשפ"א: ח"כ יעקב ליצמן בריאיון סוער ל"מהדורה המרכזית" מתייחס למגיפת הקורונה שיוצאת משליטה בגלל התנהלות הממשלה ואומר, "אין להם סיעתא דשמייא". ההליכה לאופוזיציה: "בגלל אנשים שלא יצאו להצביע". על ראה"מ: "בנט רפורמי והוא מחורם אצלי כמו לפיד"

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסכמים שנה ב'קול חי': השר לשעבר ח"כ יעקב ליצמן התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למשבר הקורונה שהולך ומתפשט ללא עצירה ואומר, "לממשלה אין סיעתא דשמיא בקורונה, יש להם שתי ידיים שמאליות. הם צריכים להתפטר. לפיד דיבר היום סתם נגד ביידן". ליצמן הזכיר כי אז "התפטרתי בזמני לאחר שהממשלה סגרה דווקא את ביהכנ"ס בזכות גמזו. עכשיו גמזו טוען שיש כסף לביה"ח, הוא משקר" מבהיר ליצמן.

    אסון מירון | ליצמן הבהיר בהקשר של וועדת החקירה, "הודעתי בקול שאני מוכן לחקירה מה קרה במירון, לא ביקשתי שום דבר שם. בקושי קיבלתי אישור ללמעלה, לא יודע על מה לעשות חשבון נפש. ההדלקות הם קודש, "למנוע" אותם אלו שטויות והבלים".

    הפסד השלטון | ליצמן התייחס להליכה לאופוזיציה ואמר, "זה שאני לא בתפקיד זה לא נורא. הלקח העיקרי מכך שאנחנו לא בשלטון – זה כי היו אנשים שפשוט לא יצאו להצביע. בנט רפורמי ומוחרם אצלי כמו לפיד. יש עוד 2 מפלגות בממשלה, 15 שופטי העליון, ומפלגת 'התקשורת'".

    חזית חרדית | על מצב מפלגת יהדות התורה אמר ליצמן, "ערב ראש השנה זה לא הזמן לפתוח נושאים פנים חרדיים. 'אגודת ישראל' היא מפלגה חזקה, לא נלך לשום פילוג. נתפלל חזק ש"תעביר ממשלת זדון מן הארץ".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חחחח אדון ליצמן
      כשנוח לך אתה מאמין בס"ד וכשלא אז לא ?
      הפסדתם לא בגלל אנשים שלא הלכו להצביע אלא בגלל רצון ה'
      תכניס לך את טוב טוב לראש
      וכן תעשה חשבון נפש עמוק למה לא הלכו להצביע