ללא מחלות רקע: נערה לא מחוסנת מאושפזת במצב קשה

צבי טסלר 3 Comment on ללא מחלות רקע: נערה לא מחוסנת מאושפזת במצב קשה

נערה אושפזה במצב קשה בביה"ח שער צדק בירושלים. מנהל מחלקת הילדים ד"ר ג'יאק סיפר: "הנערה מטופלת במתן תרופות המותאמת למחלת קורונה קשה ונתמכת נשימתית. תמונת הריאות מעידה על אי ספיקה ריאתית אקוטית"

מחלקת קורונה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רופאים בשערי צדק מדווחים הערב (שני) על מקרה חריג נוסף של מחלת קורונה קשה בצעירה: הצעירה בת 14, לא מחוסנת ואינה סובלת ממחלות רקע, פונתה למרכז הרפואי שערי צדק לפנות בוקר לאחר החמרה במצבה הבריאותי בשל מחלת קורונה קשה.

הנערה בת ה-14 מאושפזת כעת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים עם מחלה ריאתית קשה ואי ספיקה ריאתית.

"הנערה מטופלת במתן תרופות המותאמת למחלת קורונה קשה ונתמכת נשימתית. תמונת הריאות מעידה על אי ספיקה ריאתית אקוטית. אנו מרכזים את מרב המאמצים לייצוב הנשימה וממשיכים במעקב רציף ומתמשך אחר ההתפתחויות ולמנוע הידרדרות מהירה נוספת", מסביר ד"ר ג׳אק בראון, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי שערי צדק.

"מפרוץ המגפה ראינו מעט מאוד מקרים של תחלואה נשימתית משמעותית בילדים. זהו מקרה שני נוסף בעשרה ימים של תחלואה נשימתית קשה שעד כה ראינו רק במבוגרים, עם צורך בהנשמה לא חודרנית, בנערים בריאים ללא מחלות רקע כאשר בשני המקרים, אינם מחוסנים", מוסיפה ד"ר משכית בר מאיר, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים במרכז הרפואי שערי צדק.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    שיהיה לה רפואה שלימה אמןן
    בתוך שאר חולי ע"מ
    למה שמו יד של גבר בן 100

  2. 1

    צריך להתחסן. נקודה.
    לגבי הילדים אפשר להבין את ההתלבטות. תגידו שזה יותר בטוח מחיסונים של הילדות, יופי. אבל בחיסונים של הילדות הסיכון לפגיעה חמורה אם ילד ידבק בחזרת, פוליו וכדו' הוא גבוה ולכן הנטיה של רוב האנשים לחסן. זה לעומת אבעבועות רוח, שפחות הורים מחסנים. במקרה של הקורונה, ידוע לכל שהסיכון כשנדבקים הוא מאוד מאוד נמוך (הסרולוגיות הראו ששליש מהילדים בערים חרדיות נדבקו, וב"ה כולם עברו זאת בשלום). כעת כשניתן לחסן ילדים בני 12 ומעלה, צצים הסיפורים על הלא מחוסנים שחלו… וכשיהיה ניתן לחסן ילדים צעירים יותר, נחשו מה יצוץ…
    אני התחסנתי, בעלי התחסן… אבל השיח כבר…
    קצת כמו שבימין קופצים על כל פיפס של הממשלה, לא רציני.
    המטרה לא מקדשת את ה'קשקשת' וה'קפיצה בראש'.

    רפואה שלימה!!!!