משפט נתניהו: הפרקליטות זימנה את עורך 'וואלה' להשלמת חקירה

    ישראל רובין No Comments on משפט נתניהו: הפרקליטות זימנה את עורך 'וואלה' להשלמת חקירה

    ההודעה מגיעה לאחר שהתביעה מצאה תכתובות נוספות בין אלקלעי למנכ"ל האתר, אילן ישועה. לפי הודעת התביעה, מדובר ב'תכתובות שממחישות נושאים אליהם התייחס אלקלעי בחקירתו במשטרה'

    בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרקליטות הודיעה לבית המשפט המחוזי בירושלים, כי בכוונתה לזמן בימים הקרובים את עד התביעה, עורך אתר וואלה לשעבר, אבי אלקלעי להשלמת חקירה.

    ההודעה מגיעה לאחר שהתביעה מצאה תכתובות נוספות בין אלקלעי למנכ"ל האתר, אילן ישועה. לפי הודעת התביעה, מדובר ב'תכתובות שממחישות נושאים אליהם התייחס אלקלעי בחקירתו במשטרה'. הפרקליטות הבהירה כי "מדובר בהשלמת חקירה ממוקדת וקצרה, ביחס לעד אחד בלבד, הנוגעת לנושאים עליהם העיד ושתכלול תכתובות מתוך חומר החקירה הקיים ומתוך החומר שאותר בהשלמת החקירה".

    לעמדת התביעה לא הייתה מניעה להציג את המסמכים גם במסגרת 'ריענון העד' שיעשה לאלקלעי לקראת עדותו, אולם לנוכח החלטת ביהמ"ש בעניין ריענון עדים בתיק – בכוונתה לבצע זאת במסגרת השלמת חקירה.

    בפרקליטות הדגישו בהודעתם לבית המשפט, כי עדותו של אלקלעי לא אמורה להישמע בתקופה הקרובה. עם זאת, סנגורי הנאשמים צפויים להתנגד להשלמת החקירה.

    יצויין, כי התכתובות החדשות נמצאו לאחר החיפוש הנוסף שביצעה התביעה בטלפון הנייד של ישועה, בעקבות הוראת בית המשפט להעביר לצוות ההגנה חומרי חקירה נוספים, בהם התכתבויות של ישועה עם גורמים פוליטיים, דוברים, אנשי עסקים, גורמי פרסום, גורמי תקשורת וגורמים מרשויות האכיפה. לפי הודעת הפרקליטות, עד כה הושלמה העברת החומר לידי הסנגורים.

    בעוד כשבועיים, עם סיום פגרת בתי המשפט יתחדש משפטו של ראש הממשלה לשעבר, עם עדותו של מנכ"ל אתר וואלה, אילן ישועה.



    0 תגובות