פרופ' רהב: "הצפי הוא לעלייה בהתחסנות בני נוער, עם פתיחת שנה"ל"

מהדורת הבוקר No Comments on פרופ' רהב: "הצפי הוא לעלייה בהתחסנות בני נוער, עם פתיחת שנה"ל"

פרופ' גליה רהב בשיחה עם 'קול חי': "הצפי הוא שעם פתיחת שנת הלימודים תהיה עלייה בהתחסנות בקרב בני נוער וזה ישפר מאוד את מצב התחלואה"

בדיקות קורונה צילום: פלאש 90
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא תל השומר, פרופ' גליה רהב אומרת כי מגמת ההתייצבות בנתוני התחלואה היא טובה. "יש בהחלט מגמה טובה, אבל הגל הרביעי ממש לא נגמר. אני מניחה שפתיחת שנת הלימודים תגרום לעלייה קלה, אבל מקווה שלא תהיה משמעותית. בדיוק בגלל פתיחת שנת הלימודים אני נזהרת לבוא ולהגיד שזה מאחורינו".

אני בהחלט צופה עלייה בהדבקה עם פתיחת שנת הלימודים", אומרת פרופ' רהב לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אולם לדבריה תהיה גם השפעה חיובית לפתיחת שנה"ל: "הצפי הוא שעם פתיחת שנת הלימודים תהיה עלייה בהתחסנות בקרב בני נוער וזה ישפר מאוד את מצב התחלואה".

"ממש לא ברור למה אנשים לא מתחסנים", אומרת פרופ' רהב. "אנחנו שואלים כל מי חולה שמגיע לבית החולים, 'למה לא התחסנת' ויש תשובה שאני ממש לא מבינה אותה – "לא הזדמן לי". רוב התשובות הן ברוח זו, לא בגלל התנגדות עקרונית או חשש. זה מאוד כואב".

לדבריה "כל האנשים שמגיעים אלינו במצב קשה אומרים שהם טעו שלא התחסנו. אני מנסה לשכנע אנשים. יש אנשים שהם עכשיו מונשמים ומורדמים במצב קשה ואפילו להגיד טעיתי הם לא יכולים. זה ממש כואב".

פרופ' רהב התייחסה לנתונים על המחלימים שנדבקו בשנית: "מספר המחלימים שנדבקים נמצא בעלייה אבל עדיין קטן. באחת הישיבות הבאות של הצוות לטיפול במגיפות, אנחנו אמורים לדון בנושא הזה".

שיעור המחלימים שנדבקו שנית – גבוה יותר בציבור החרדי



0 תגובות