הרב בני פישר בריאיון: "אין סיבה היום למות מקורונה"

צבי טסלר No Comments on הרב בני פישר בריאיון: "אין סיבה היום למות מקורונה"

יו"ר עמותת מגן לחולה הרב בני פישר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס לזלזול בשולי הציבור בהוראות הבריאות והתריע משאננות, "כלל הצעירים שמחוברים למכשירי האקמו הנוראיים הם צעירים שלא התחסנו"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר עמותת מגן לחולה, הרב בנימן פישר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להתעלמות של חלק מהציבור מהוראות הבריאות בשיאו של גל הקורונה הרביעי, "רואים כל יום מעל עשרת אלפים נדבקים, והמחוסנים מקבלים את הנגיף באופן קל. מכשירי האקמו שתומכים בפעילות לב ריאה תפוסים, גם הצעירים מקבלים תמיכה ממכשירי האקמו וכולם כולל כולם זה אלו שלא התחסנו" ציין הרב פישר.

הרב פישר הוסיף כי "אנשים רוצים קבלה טובה לקראת יום הדין, הכי טוב זה לא להזיק לאחרים. גדולי ישראל מצאו את האיזון בין המשך ההתנהלות לחיות לצד הקורונה לבין השמירה על הבריאות. מרן שר התורה אמש הוציא הודעה דרמטית, שביקש מכל מורה ומחנך שלא יתחסנו והורה שלא יבואו ללמד כי הם עלולים להיבדק ולהדביק".

הרב פישר התייחס לסרבני החיסונים ואמר, "עלינו לעצור את גל ההדבקה. אין סיבה היום למות מקורונה. אני רואה אנשים שהולכים לבית עולמם והיה אפשר למנוע את זה. איך אפשר לומר לאבא בשמיים לא, שנתן לנו את פסגת הטכנולוגיה שמעל מיליארד איש התחסנו בחיסון הזה, בזכות החיסון פתחנו את היכלי התורה וחזרנו לבתי הכנסת".

בסיום דבריו אמר הרב פישר, "לכו להתחסן והתפקיד של כל אחד לחזק אחד את השני ואם רואים מישהו שעטוף בבהלה להסביר לו בדרכי נוע שהחיסון הוא בטיחותי וכל תופעות לוואי הן חולפות. הרי להיות בטיפול נמרץ הוא או להיות מחובר לאקמו זה לא בר השוואה לתופעות הלוואי של החיסונים".

 



0 תגובות