חה"כ פינדרוס: "כל אדם צריך להיזהר, אין מי שלוקח אחריות"

    המהדורה המרכזית No Comments on חה"כ פינדרוס: "כל אדם צריך להיזהר, אין מי שלוקח אחריות"

    ח"כ יצחק פינדרוס – לאבי מימרן ב'קול חי': הממשלה מאז שקמה לא מקבלת החלטות, שכל אחד ינהג לפי השכל הישר | לגבי אסון מירון ועדת החקירה אמר פינדרוס: "הוועדה היא חשובה, הייתי בעד ועדת חקירה. אבל העובדות שעולות שם ידועות לכל ילד שהיה במירון – המקום פשוט לא מתאים לאירועים".

    יצחק פינדרוס צילום: פלאש 90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס – לאבי מימרן ב'קול חי': הממשלה מאז שקמה לא מקבלת החלטות, כדאי שכל אחד ינהג לפי השכל הישר. "בימים האלו אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה". הממשלה לא יודעת את הסיכונים וההשלכות על מה שהיא עושה, אין מי שלוקח אחריות ומטפל בנושא הזה. בשל כך תהיו עם מסיכות, תוודאו שהחלונות בבית הכנסת פתוחים והמקום מאוורר, שהמבוגרים נשמרים, ושכולם מחוסנים".

    "לפני חצי שנה ידעו שזה יועיל רק לחצי שנה, וכשעבר הזמן הם לא קיבלו את ההחלטות לחסן. גם עכשיו, פתיחת החיסונים המהוססת – היא חלק מאי קבלת ההחלטות. כל הזמן הסבירו ש"לא ניתן אישור קבוע", אבל לנו זה לא נגע. גדולי בתורה אמרו להתחסן – וככה עושים" אמר פינדרוס.

    בנוגע לאסון מירון ועדת החקירה אמר פינדרוס: "הוועדה היא חשובה, הייתי בעד ועדת חקירה. אבל העובדות שעולות שם ידועות לכל ילד שהיה במירון – שהמקום פשוט לא מתאים לאירועים. הוועדה היא לא טובה, חשבנו שצריכים להקים אותה אחרת אני לא מצפה ממנה הרבה, אבל מקווה שיקימו גוף אחראי על כל האירוע. מדינת ישראל צריכה לקחת אחריות".

    לראיון המלא – האזינו:

     



    0 תגובות