שיירת הבידודים החלה, ובעיריית ביתר עדיין מחרימים את הסקר הסרולוגי

    צבי טסלר No Comments on שיירת הבידודים החלה, ובעיריית ביתר עדיין מחרימים את הסקר הסרולוגי

    בעיריית ביתר עילית ממשיכים להתעקש שלא לשתף פעולה עם הסקר הסרולוגי, וההורים זועמים. כיתות שלמות כבר נשלחות לבידוד בזו אחר זו, כאשר יתכן שחלקם מחלימים ואינם מודעים לכך. במקביל, ערים נוספות ברחבי הארץ כבר מצטרפות לסקר

    עיריית ביתר עילית
    עיריית ביתר עילית צילום: Yaakov Lederman/FLASH90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד רובם המוחלט של הריכוזים החרדיים וערים נוספות ברחבי הארץ, הצטרפו כבר לסקר הסרולוגי, בעיריית ביתר עילית ממשיכים להתעקש שלא לשתף פעולה עם אותה תכנית והתוצאות כבר נראות בשטח: כיתות שלמות של ילדים נשלחות לבידוד בזו אחר זו, על כל מאומת שמתגלה בכיתה. כך פרסם הבוקר צבי טסלר ב"מהדורת הבוקר" ב"קול חי".

    במסגרת הסקר הסרולוגי שהחל לפני שבועיים בריכוזים החרדיים, מתבצעות בדיקות סרולוגיות לכל תלמיד המעוניין בכך, במטרה להנפיק תעודות נוספות של 'תו ירוק' לאלו שלא ברור אם החלימו או אם עדיין יש בגופם נוגדנים. זאת, על מנת לצמצמם את הבידודים ולמנוע כניסה של כיתה שלמה לבידוד על כל תלמיד שנדבק.

    עד עתה, התוכנית נוחלת הצלחה רבה כאשר בשלב זה אחוז התלמידים שהתגלו כמחלימים עומד על 16% מהנדגמים בסקר. כאמור, הבוקר מצטרפות לפרויקט כל ערי ישראל, אך בעיריית ביתר עילית מתעקשים שלא לשתף פעולה עם התכנית, כך על פי החלטת ראש העיר, מאיר רובינשטיין.

    יצויין, כי דווקא בביתר, שם הייתה התפרצות גדולה של הנגיף, ישנם סיכויים שיימצאו מחלימים רבים אף יותר משאר הערים החרדיות.

    בשבוע שעבר, הסבירו גורמים בסביבתו של רובינשטיין לערוץ 7, כי "אין לו התנגדות עקרונית" לקיום המבצע, אך "הוא לא יכול לקחת אחריות על מבצע שהוא אינו יודע את המשמעות שלו".

    על רקע הסירוב, חשופים תלמידי בתי הספר בביתר עילית לבידודים על כל תלמיד שמתגלה כמאומת לקורונה. כך נסגרו עד כה כבר מספר כיתות ברחבי העיר, בזו אחר זו. הורים רבים בביתר זועמים על סירובו של ראש העיר ליטול חלק בסקר וכועסים על כך שילדיהם נאלצים להכנס לבידוד, יתכן שלשווא. זאת בשעה שאם היו נמצאים כמחלימים, היו פטורים מבידוד.

    תגובת עיריית ביתר עילית תתפרסם לכשתתקבל.



    0 תגובות