בקשת השחרור נדחתה: המחבל מ'ליל הקלשונים' ישאר בכלא

    ישראל רובין No Comments on בקשת השחרור נדחתה: המחבל מ'ליל הקלשונים' ישאר בכלא

    בקשת המחבל שמרצה שלושה מאסרי עולם בגין רצח של שלושה חיילי צה"ל, לקציבת עונשו נדחתה והוא ישאר בכלא: "האסיר ממשיך בפעילות אידיאולוגית שלילית, מהסוג שהביא אותו לביצוע מעשי הרצח, גם בין כותלי הכלא. לא מצאנו כי האסיר הראה כי שינה מדרכיו"

    כלא. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת השחרורים החליטה היום (ראשון) שלא לקצוב את עונשו של המחבל מוחמד סעיד אגבאריה, שמרצה שלושה מאסרי עולם בגין רצח שלושה חיילים ב'ליל הקשלונים'.

    טרם התכנסות הוועדה, התייחסה משפחתו של גיא פרידמן ז"ל, שנרצח בליל הקלשונים לבקשתו של המחבל לקציבת העונש והפצירה בוועדה שלא לקבל את הבקשה: "אין מקום לגלות ולו טיפה של רחמנות. על המחבל להינמק בכלא עד יומו האחרון".

    בהחלטת הוועדה נכתב: "אגבאריה נטל חלק פעיל ומשמעותי באירוע שנצרב בתודעה הלאומית כ"ליל הקלשונים" שבו הגיעה קבוצת מחבלים, וביניהם האסיר, לבסיס טירונים ורצחו בדם קר שלושה חיילים. הרצח שתוכנן בקפידה מראש על ידי השותפים, בוצע באכזריות רבה בסכינים, קלשונים וגרזנים".

    עוד נכתב: "מהחומר שסקרנו בהמלצה, עולה כי האסיר ממשיך בפעילות אידיאולוגית שלילית, מהסוג שהביא אותו לביצוע מעשי הרצח, גם בין כותלי הכלא. לא מצאנו כי האסיר הראה כי שינה מדרכיו או כי זנח את האידיאולוגיה האמורה".

    אי לכך, החליטה הוועדה כי אין מקום להמליץ לנשיא המדינה על קציבת עונשו של האסיר, נוכח מסוכנותו.



    0 תגובות