מרן הגר"ש כהן בקריאה לציבור: "לקבל את החיסון השלישי"

    איתי גדסי 2 Comment on מרן הגר"ש כהן בקריאה לציבור: "לקבל את החיסון השלישי"

    הגר"ד כהן במכתבו: "על כל אחד ואחד ליטול את החיסון ואף בקרב הגילאים הצעירים שאושרו בכך. ועינינו הרואות את ישועת ה' כמה נפשות מישראל ניצלו מכך, ובפרט ששבנו אל חצרות בית ה' כבתחילה בפתיחת בתי המדרש והישיבות וקול התורה נשמע ברמה"

    מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, יוצא בקריאה מיוחדת לציבור, לכל מי שנקבע שיקבל את החיסון השלישי, כי הדבר ברור שעליו לעשות זאת. כמו כן שב ראש הישיבה ומחדד את ההוראה הכללית לקבלת החיסון, גם לבני הנוער.

    "אל אחינו בית ישראל ה' עליהם יח׳. הנה ידוע כי תורתנו הקדושה תורת חיים היא ומצווה אותנו 'וחי בהם', ועוד הורתנו התורה "ורפא ירפא" ודרשו חז"ל "מכאן שניתנה רשות לרופא לרפאות" (בבא קמא פה.) ובחסדי ה' החונן לאדם דעת, נמצא החיסון כנגד נגיף הקורונה".

    "וכבר גילינו דעתנו דעת תורה לאחר ההיוועצות עם הרופאים והמומחים בתחום, כי על כל אחד ואחד ליטול את החיסון ואף בקרב הגילאים הצעירים שאושרו בכך. ועינינו הרואות את ישועת ה' כמה נפשות מישראל ניצלו מכך, ובפרט ששבנו אל חצרות בית ה' כבתחילה בפתיחת בתי המדרש והישיבות וקול התורה נשמע ברמה", כתב נשיא מועצת חכמי התורה.

    "והן עתה, נוכחו אנשי הרפואה לדעת כי יש צורך במנת חיסון שלישית למבוגרים על מנת להקדים רפואה למכה ולמנוע חלילה התפשטות המגיפה. והדבר ברור כי כל אדם אשר נקבע כי יטול את החיסון השלישי עליו לעשות כן כהוראת גורמי הרפואה".

    "והשי״ת ברחמיו המרובים יסיר מעלינו ומעל ישראל אחינו כל נגף ומחלה וישלח ברכה ורפואה שלמה לכאו״א ונושע בקרוב בגאולה השלמה בביאת גוא״צ בב״א", סיים מרן הגר"ש כהן.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      החיסון הוא נסיוני לא מאושר על ידי fda עם הרבה נפגעים במיוחד צעירים בדלקת שריר הלב ובמקרי דום לב פתאומי, לא ברור על סמך מה ממליצים לציבור ללכת להתחסן בפרט שרואים שרוב החולים כעת עם מחוסנים ועל כן הוא לא מועיל כלל, ילדים לא נפגעים מהקורונה ועל כן אין שום צורך לחסן אותם בחיסון שמזיק להם יותר מאשר מועיל בטווח הקצר והארוך

    2. 1

      החיסון הכי טוב לעם ישראל לעודד את ממשלת הזדון ועם ישראל לחזור בתשובה שלמה למען לא יהיו גזרות על עם ישראל שלא נצטרך את חסדי הגויים לתרופות ולא נהיה שפני נסיון שלהם רק בורא עולם יודע מה טוב לעמו הגאולה בפתח ורק חזרה בתשובה תבטל הכל וזה המסר שצריכים להעביר ליהודים ולא חיסונים