הנשיא הרצוג לאחר החיסון השלישי: "מרגיש מצוין"

אבי רבינא No Comments on הנשיא הרצוג לאחר החיסון השלישי: "מרגיש מצוין"

הנשיא הרצוג התייחס למנת החיסון השלישית, אותה קיבל יחד עם רעיית ביום שישי האחרון: "אני ומיכל מרגישים מצוין אחרי החיסון המשלים"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג | צילום: חיים צח/ לע"מ צילום: חיים צח/ לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה, יצחק הרצוג שהיה הראשון לקבל את מנת החיסון השלישית, סיפר בכנס ירושלים, בו התארח, כי הוא מרגיש מצוין. "כולם שואלים אותי ביומיים האחרונים איך אתה מרגיש אחרי החיסון? אני ומיכל מרגישים מצוין אחרי החיסון המשלים", עדכן הרצוג.

הנשיא קרא לציבור לבוא ולהתחסן: "אני קורא לכל הציבור בישראל לצאת ולהתחסן ולקיים את המצווה הנעלה של ׳ואהבת לרעך כמוך׳. החיסון הוא ההתגלמות של הערבות ההדדית במיטבה. אנחנו רוצים לפתוח שנת לימודים בצורה מיטבית, לחגוג בראש השנה יחד עם כל המשפחה ולחזור לשגרת חיים מלאה".

כזכור, ביום שישי האחרון פתחו ראש הממשלה, נפתלי בנט ונשיא המדינה, יצחק הרצוג, פתחו את המבצע לקבלת החיסון השלישי המשלים נגד נגיף הקורונה, בבית החולים "שיבא" תל השומר.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג קיבל את מנת החיסון השלישית והדגיש את חשיבות ההתחסנות למבוגרים ולאלה שטרם התחסנו כדי למנוע התפרצות של זן הדלתא בישראל ואת שיבוש שגרת החיים בעתיד הקרוב: "יש לנו ראש ממשלה צעיר שלא יכול להתחסן, אז מצאו נשיא מתבגר ואת רעייתו", אמר הרצוג בהומור. "הצעד שעושים היום הוא חשוב מאוד למען הסולידריות החברתית במדינת ישראל. זו הושטת יד לאחר ולאחרת, שאכפת לנו מהם ואנחנו לא רוצים שיידבקו ויחלו".

הנשיא הדגיש: "הווירוס הזה קטלני. אי אפשר להתחמק ממנו ובסוף צריך לדאוג לכלל האוכולסייה. אם מסתכלים על חגי תשרי ועל האירועים שיתקיימו בעוד כמה שבועות, אני גאה שאנחנו המדינה הראשונה שמחסנת בחיסון שלישי. מאחל לעם ישראל בריאות טובה. תתייעצו עם רופא המשפחה ואל תהססו לדאוג להוריכם ולמשפחתכם. כשנעשה את המהלך הזה נוכל לאפשר חיים תקינים".

ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר: "אנחנו יוצאים לדרך. אנחנו יוצאים למבצע החיסונים כדי לשמור על המבוגרים במדינת ישראל. מהיום יש מצווה חדשה: 'חסן את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיהם'. אדוני הנשיא, תודה שאתה מוביל. כולנו אחריך. בהצלחה גדולה".

החיסון השלישי יינתן למבוגרים מגיל שישים ומעלה בתנאי שעברו חמישה חודשים לפחות מקבלת מנת החיסון השניה. בשלב זה החיסון אינו ניתן למחלימים מקורונה.



0 תגובות