בנט מגבה את אלרעי-פרייס: "מתקפה לא ראויה ולא מקובלת"

צבי טסלר No Comments on בנט מגבה את אלרעי-פרייס: "מתקפה לא ראויה ולא מקובלת"

על רקע המתקפה נגדה אמש מצד 'בכיר בקבינט', ראש הממשלה מתייצב לימינה של ראש שירותי בריאות הציבור: "המתקפה האישית נגדה אינה ראויה ואינה מקובלת. יש לה גיבוי מלא לפעילותה"

ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט הודף את הביקורת על ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס: "המתקפה האישית נגדה אינה ראויה ואינה מקובלת".

"ד"ר שרון אלרעי פרייס היא משרתת ציבור מסורה ומקצועית, שעובדת לילות כימים למען בריאותם של אזרחי ישראל. היא פועלת בענייניות ובאחריות, ומסייעת לנו להוביל את ההתמודדות עם המגפה", כתב היום (רביעי) בנט.

"המתקפה האישית נגדה אינה ראויה ואינה מקובלת", הדגיש ראש הממשלה. "לשרון יש גיבוי מלא לפעילותה. ביחד עם שר הבריאות ומנכ"ל משרדו, נמשיך לפעול למען בריאות הציבור".

דברי בנט מגיעים לאחר הפרסום אמש (שלישי) בערוץ 13, שם צוטט 'בכיר בקבינט הקורונה' שתקף את התנהלותה של פרייס ואמר כי היא "מתנהגת כמו מטורללת": "היא תמיד צורחת, וכשמבקשים ממנה לספק נתונים – היא מגמגמת ומתחמקת. אין נתונים מאחורי ההיסטריה שלה", אמר הבכיר. הדברים נאמרו לאחר שפרייס התנגדה לדרישת משרד החינוך לקצר את ימי הבידוד ל-48 שעות.

במשרד הבריאות הגיבו: "לא צריך להיות חוקר תקשורת כדי להבין מי אותם 'גורמים בכירים בקבינט'. מצער שיש מי שמבקש לנהוג בפופוליזם חסר אחריות בעבור הון פוליטי אישי, על חשבון המאבק הלאומי בקורונה. אנשי הבריאות, וכמובן שרון אלרעי פריס, פועלים יומם וליל להגן על בריאות הציבור. לעומתם, יש מי שמכנה את עצמו 'גורמים בכירים בקבינט' שעיקר עיסוקו הכפשות ומרדף אחרי 'פייק כותרות'".

שר הבריאות, ניצן הורוביץ הצטרף לדברי ראש הממשלה: "המתקפה האישית על ד"ר שרון אלרועי-פרייס היא לא רק שיקרית, אלא פשוט מגעילה. אני שמח שגם ראש הממשלה הבהיר בצורה ברורה: שרון היא משרתת ציבור מצטיינת, שעובדת לילות כימים למען הבריאות של כולנו. היא מקבלת את מלוא הגיבוי ממני וממשרד הבריאות, וכך ימשך".

גם, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, גינה היום את המתקפה כנגד פרייס. אש אמר כי "הניסיון להטיל דופי בפעילותה אינו ראוי ואינו מקובל". לדבריו "פרייס בעלת תפקיד קריטי במערכת הבריאות בכלל, ובטיפול במגפת הקורונה בפרט, עושה את תפקידה באחריות ובשיקול דעת, תוך ראיית מכלול השיקולים והאתגרים הלאומיים שבהתמודדות עם הקורונה, בדגש על בריאות הציבור, עליו היא מופקדת".



0 תגובות