ליפא – פריד ו'בלב אחד' כבשו את חולון • תיעוד ענק

    ארי טננבוים 2 Comment on ליפא – פריד ו'בלב אחד' כבשו את חולון • תיעוד ענק
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    2 פארקים, 140 דונם, מאות מתנדבים, 12 אלף כוסות שתיה, אלפי לחמניות ועוגות, 6000 איש ולב אחד גדול. פארק פרס בחולון ופארק המים ימית 2000 הצמודים הגיעו ביום שני האחרון ילדי ארגון בלב אחד – המסייע לילדים החולים במחלות שונות – ובני משפחותיהם, שבאו להשתחרר לכמה שעות מהמעגל המוכר של אשפוזים, טיפולים, סבל וכאב, וליהנות מיום פעילות מיוחד המוקדש כולו רק להם. ואכן, ניכר היה כי המארגנים עשו הכל כדי להפוך את היום הזה למהנה וחווייתי ככל האפשר עבורם. כל שעות היום נהנו הילדים מהמגלשות הגבוהות והמהירות בארץ. צהלות השמחה של הילדים המאושרים שנשמעו ברחבי הפארק העידו יותר מכל על הצלחתו של האירוע ועד כמה הוא חשוב לבריאותם הנפשית והפיזית של הילדים.

    רגע מרגש במיוחד לראות עשרות מתנדבים 'סוחבים' ילדים נכים פיזית 6 קומות ברגל למגלשות הגבוהות 'לא יהיה מגלשה אחת שהילד החמוד הזה לא יעשה' וודאי שלא "בגלל שהוא נכה" אומר לנו מתנדב במקום. במהלך היום עמדו לרשות הילדים והמשפחות המשאית שתיה של רובין עם מים ופטל קר, בנוסף צוות הלוגיסטיקה של הארגון חילק לאורך כל היום מאות קילו של עוגות ואלפי לחמניות וממתקים בתרומת משובח, הכל בשביל לתת עוד קצת רוגע ושלווה לילדים ומשפחותיהם.

    על הבמה המרכזית של ימית הגיעו צמד החקיינים מנופשים השניים אלעד כהן ויהודה שוקרון לשעתיים מקפיצות במיוחד את הילדים והמשפחות וחילקו עשרות פרסים לילדים בחסות יהודה יצוא ויבוא ואיש העסקים נתי פרץ.

    לאחר מספר שעות של פעילות מהנה, הדובדבן שבקצפת הגיע ואלפי המשתתפים התרכזו במתחם האמפי פארק לערב מיוחד שעמד כולו בסימן הצדעה לילדי ומשפחות ארגון 'בלב אחד'. הערב נפתח כשעל הבמה תזמורת פעייר בליווי מקהלת ידידים העולמית בהנחיית אשר גרייבר שהזמין לבמה את הזמר רפאל מלול שתרם את קולו המופלא להרמוניית הרגש והשמחה שסחפה את כל הנוכחים במקום.

    רגע השיא בהופעה הגיע עת ליפא שמעלצר עלה לבמה עם טלית יחד עם הזמר רפאל מלול וילד הפלא מנדי רוט ושר את תפילת הילדים עם ניגוני ימים הנוראים לקראת חודש אלול הקרב ובא עין לא נותרה יבשה ברחבי האמפי, תוך כדי שליפא שר נכנסו לבמה קבוצת רקדנים מסטודיו אסאי שרקדו בקצב השירים לאחר מכן נערכה על הבמה הגרלה בין כל ילדי הארגון על כסא גלגלים ראשון מסוגו בעולם, טאבלט כשר של הדרן, אופנים ורכב ממונע מיוחד. איש העסקים מדובאי נאום כהן עלה לבמה וחילק את המתנות לילדים.

    האירוע כולו עבר בשידור חי כאן בקול חי ובשידור וידיאו בחברה המובילה שיא לייב למשפחות שלא הצליחו להגיע למופע.

    בשעת לילה מאוחרת, מותשים מעייפות אבל עם חיוך רחב על השפתיים, החלו מתפזרים מאות הילדים לעבר האוטובוסים שלקחו אותם בחזרה לשגרה המוכרת בצל המחלה. 

    יום הפעילות וההופעה הופק בהצלחה מרובה ע"י המפיק אייזיק גפן יחד עם אגף הפקות בארגון.

    בהנהלת הארגון מברכים ומודים למאות המתנדבים שעזרו וסייעו להצלחת האירועים הגדולים וכן לאלו שפרסו את חסותם: יהודה ייצוא ויבוא, מד"א מרחב איילון, שמלא"ר אירועים, נוף כינרת פוריה, סטודיו אסאי, משובח. 

    דבר אחד בטוח: בזכות המלאכים של ארגון בלב אחד, הם כבר לא יאבדו את התקווה.

     

    צילום: אריאל אוחנה, משה בלוי ואלי סגל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מדהיםםם ומרגשש כל הכבוודד!!

    2. 1

      כולא הכבוד את אנשים. טובים היי השלם לחם בקפל קפליים