בנט נפגש עם חניכי המכללה לביטחון לאומי: "מלא הערכה לעשייה שלכם"

    איתי גדסי No Comments on בנט נפגש עם חניכי המכללה לביטחון לאומי: "מלא הערכה לעשייה שלכם"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם חניכי המכללה לביטחון לאומי (מב"ל) בלשכת רה"מ בירושלים: "כל אחד מכם בוחר להקדיש את חייו, בקורבן עצום, לעיתים בסיכון חיים ממשי או בהקרבת חיי המשפחה. אין לי אלא לומר לכם תודה"

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (שלישי) עם חניכי המכללה לביטחון לאומי (מב"ל), בפיקודו של אלוף איתי וירוב, בלשכת רה"מ בירושלים. רה"מ בנט פרש בפניהם את משנתו הביטחונית וענה לשאלות החניכים בנושאים השונים.

    ראש הממשלה ציין כי הוא סבור שמדינת ישראל צריכה להיות מגדלור בסביבה קשה מאוד, ואמר כי "לעם היהודי ולמדינה היהודית יש צו בסיסי והוא נצח ישראל, קיומה של מדינת ישראל. אבל זה לא מספיק, השאיפה המתמדת היא להיות מדינת מופת. החוכמה היא להיות מדינת מופת בסביבה כזאת, שהיא אולי הסביבה הכי קשה בעולם – כשהשכנים הם חיזבאללה, מיליציות איראניות מול סוריה, דאע"ש מול סיני, ולקינוח בעזה חמאס וג'יהאד אסלאמי, וכולם רוצים להשמיד אותנו".

    עוד ציין רה"מ בנט, כי הוא מלא הערכה לרוח הלחימה בצה"ל ובגופי הביטחון, ואמר "יש אמונה עמוקה בצדקת הדרך, בזכות שלנו לחיות כאן. כל אחד מכם בוחר להקדיש את חייו, בקורבן עצום, לעיתים בסיכון חיים ממשי או בהקרבת חיי המשפחה. אין לי אלא לומר לכם תודה. זה מרגש אותי בכל פעם מחדש, אני מלא הערכה לעשייה שלכם".



    0 תגובות