לראשונה בישראל: אמבולנס סיעוד ייחודי ישנע קשישים ללא עלות

    ארי טננבוים No Comments on לראשונה בישראל: אמבולנס סיעוד ייחודי ישנע קשישים ללא עלות
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, נחנך והושק ע"י ארגון יד אליהו לזולת, אמבולנס ייחודי, והיחיד מסוגו בארץ, המותאם לצרכיו של הגיל השלישי. האמבולנס התווסף לפעילותו הענפה של הארגון בעזרה ותמיכה לקשישים וניצולי שואה 24 שעות ביממה ע"י מתנדבים רבים מכל רחבי הארץ.

    מעבר לציוד הרפואי הסטנדרטי המצוי בכל אמבולנס, חלל הפנים של האמבולנס החדש שונה בעיצובו מחלל פנים של אמבולנס סטנדרטי. חלל הפנים לאמבולנס זה מותאם לצרכיו הספציפיים של הגיל השלישי בעתות תנועה. החל מהימצאותו של שירותים (כימי) בקרבת תא הנוסעים וכלה במכשירי עזר שונים אשר נועדו להקל את חווית השינוע לבני הגיל השלישי.

    כהמשך ישיר לכלל פעילות הארגון, אף פעילותו של האמבולנס ניתנת ללא כל עלות תוך מטרה להעניק מעטפת מלאה לכל צרכיו של הדור השלישי הנזקק. כך-גם, כחלק משיתוף הפעולה של הארגון עם גורמים בינ"ל, האמבולנס אף נוטל חלק בשינוע קשישים היוצאים והנכנסים ארצה לקבלת טיפולים רפואיים.

    יו"ר ארגון יד אליהו לזולת, הרב זאב טפר, בטקס ההשקה: "מרגש להיות במעמד השקת אמבולנס שכל מטרתו למען דור המייסדים של המדינה. אני מודה לתורמים הנכבדים. אין זה מובן מאליו כלל שאנשים פותחים את הלב ותורמים לפעילותו החשובה של הארגון, יישר כוחכם. האמבולנס הזה הוא הסנונית הראשונה במערך האמבולטורי שאנו שואפים אליו, על מנת שלא יוותר אפילו לא קשיש אחד ללא תמיכה".

    צילומים: יד אליהו לזולת



    0 תגובות