מרגי: "הממשלה הזו היא מכונית מקרטעת"

    מהדורת הבוקר No Comments on מרגי: "הממשלה הזו היא מכונית מקרטעת"

    ח"כ יעקב מרגי בראיון ל'קול חי': "אנחנו לא רואים שום ריפוי ושינוי בשום נושא. ההפך הוא הנכון. נוגעים בסוגיות הכי הכי בעייתיות שבמחלוקת של החברה הישראלית. אין לי הפריבילגיה לחכות ולתת להם מאה ימים של חסד"

    יעקב מרגי צילום: פלאש 90
    10:05
    26.04.24
    הרב אריאל שחר No Comments on קדושת חול המועד \\ הרב אריאל שחר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ יעקב מרגי תוקף את ממשלת בנט: "הממשלה הזו היא מכונית מקרטעת. רואים את החריקות, אין נושא שעבר בצורה חלקה. הייתי נותן להם ימי חסד אם הם באמת היו עושים מה שהם אמרו וילכו רק על דברים שבהסכמה, בקונצנזוס ויעזבו את המחלוקות בחוץ".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר מרגי: "הם קיבלו מדינה במצב מצוין מבחינת הקורונה ועשו כל טעות אפשרית ואנחנו מתקרבים ל-1000 נדבקים ביום. בנושא הכלכלי, כאילו שהדבר היחיד שיציל את האוניה מטביעה זה הטלית והתפילין אז הם ישר נוגעים בציבור החרדי, בסוגיית המעונות ועוד היד נטויה".

    "אנחנו לא רואים שום ריפוי ושינוי בשום נושא", מוסיף מרגי. "ההפך הוא הנכון. נוגעים בסוגיות הכי הכי בעייתיות שבמחלוקת של החברה הישראלית. אין לי הפריבילגיה לחכות ולתת להם מאה ימים של חסד".

    מרגי תקף את הדורסנות כלפי עבודת הכנסת: "לצערי הכנסת משרתת את הממשלה בלבד מאז שהיא הושבעה. החקיקה מוקפאת ועוד לא התחילה. היא תתחיל השבוע בתקווה שלא ימצאו תירוץ נוסף להקפיא את זה. כל מה שהממשלה רצתה עד עכשיו היא קיבלה מהכנסת בצורה פוגענית ודורסנית".

    עוד הוסיף מרגי: "זה לא מצב אידיאלי שכל ישיבה וכל דיון שיהיה בממשלה יצטרכו לשלם תג מחיר לרשימות הערביות לפי המצב רוח שלהן".



    0 תגובות