המשנה לראה"ע בית שמש: "ראש העיר אמנם איחדה את כל העיר – אבל נגדה"

מהדורת הבוקר No Comments on המשנה לראה"ע בית שמש: "ראש העיר אמנם איחדה את כל העיר – אבל נגדה"

יו"ר דגל התורה בבית שמש, ישראל סילבסרטין בראיון ל'קול חי': "לצערנו אנחנו מרגישים שעושים דברים מאחורי הגב שלנו, ורוב חברי מועצת העיר מרגישים ככה. הגענו לסיכום עם ראש העיר ולצערי היא בכל זאת הפרה את המילה שנתנה לנו"

עיריית בית שמש צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

יו"ר דגל התורה בבית שמש והמשנה לראש העיר, ישראל סילבסרטין שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, על המשבר הפוליטי בעירייה: "היה הרבה דיונים סביב תקציב בלתי רגיל לקרוואנים. אבל זה רק סימפטום. הנקודה העיקרית זה משבר אמון קשה מול ראש העיר, אנחנו מרגישים שהיא לא עומדת במילה שלה. אין הגינות בחלוקה של הכיתות".

סילבסרטין הסביר את הסוגיה שבמחלוקת: "אנחנו חושבים שכל ציבור צריך לקבל את החלק מהגיע לו. אנחנו לא צריכים לראות קרוואנים שמוברחים כמו גנבים בלילה, אתה צודק שלא צריך בכלל קרוואנים אבל זו המציאות כרגע ולמרות שראש העיר עושה מאמצים להגדיל את הכיתות – עדיין העיר גדלה כל הזמן ויש צורך למצוא פתרונות זמניים ועדיף כמה שיותר מסודרים, דווקא כשהעירייה עושה אותם אפשר אחרי זה לבנות בצורה נורמלית".

"לצערנו אנחנו מרגישים שעושים דברים מאחורי הגב שלנו", מאשים סילבסרטין "ורוב חברי מועצת העיר מרגישים ככה. ראיתי את הרשימה שפרסם נציג 'הסיעה המרכזית', מוקדם יותר ראיתי שהתפרסמה הרשימה הקודמת, זו שהייתה אמור להתפרסם ומה שרואים שם פשוט בושה וחרפה. דגל התורה אמורה לקבל כ-5 אחוז מכמות הקרוואנים שהגיעו לעיר. ברגע שעליתי על הענין הזה שיתפתי את החברים האחרים והגענו לסיכום עם ראש העיר שהנושא הזה לא יעלה עד שנשב על זה. לצערי היא בכל זאת הפרה את המילה והביאה את זה להצבעה ולכן זה נפל".

פנינו לראש העיר בית שמש, עליזה בלוך לקבל את תגובתה לדברים, עד כה לא נמסרה תגובה מטעמה.



0 תגובות