האופוזיציה מחרימה את ההצבעות: "לבדוק שבועיים אחורה"

איתי גדסי No Comments on האופוזיציה מחרימה את ההצבעות: "לבדוק שבועיים אחורה"

המהומה במליאה: חברי האופוזיציה מחרימים את ההצבעות בתגובה לגניבת ההצבעה ע"י אביר קארה. אוחנה: "היות ובפעם הזו מישהו ראה את זה ואז זה הגיע להודעה לפרוטוקול, אני מבקש שייבדק שבועיים אחורה"

אמיר אוחנה צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר סערת ההצבעה הכפולה והפסקת דיוני המליאה, יו"ר הכנסת מיקי לוי סירב לבקשת האופוזיציה לבדוק את כלל הצבעותיו של קארה ואמר להם שיבדקו לבד.

יו"ר הכנסת הורה על חידוש ישיבת המליאה ואמר כי "לאחר שהנושא נבדק על ידי הייעוץ המשפטי, יחד עם מזכירת הכנסת ויועמ"שים נוספים, עם ח"כ קארה, ובנוכחות אמנם חלקית של ח"כ אוחנה שבנוכחותו נשאלה גם שאלה, ולטובת שמירת טוהר ההצבעה תתקיים הצבעה מחודשת".

עוד טען יו"ר הכנסת כי "הנושא נבדק הייתה הצבעה, על פי ההצהרה של ח"כ קארה הצבעה אחת בשוגג מה עוד שמיד עם ההצבעה הוא הרים את ידו והודיע שהוא הצביע בשוגג".

ח"כ אמיר אוחנה תקף את הסלחנות לגניבת ההצבעה ואמר: "קודם כל מדובר בעבירה פלילית, אי אפשר להצהיר לפרוטוקול גנבתי ואז להיות פטור מעונש. בנוסף, לא מדובר פה בשוגג, אם הוא היה יושב במקרה בכיסא אחר ואז מצביע זה בשוגג אבל הוא הצביע פעמיים משתי עמדות כדי שייספרו שני קולות שהצביע ח"כ אחד".

עוד הוסיף אוחנה, "היות ובפעם הזו מישהו ראה את זה ואז זה הגיע להודעה לפרוטוקול, אני מבקש שייבדק שבועיים אחורה, האם היו פעמים נוספות שבהם ח"כ קארה הצביע הצבעה כפולה, ואני מבקש נציג מהאופוזיציה יהיה נוכח בזמן בדיקת הצילומים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "בהתחלה הם גנבו את הבחירות ועכשיו הם גנבו את ההצבעות. ממשלת בנט, לפיד, עבאס – הפכה את הנוכלות לשיטה ונעשה הכל כדי להפיל את הממשלה הרעה הזו".

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) אמרה בתגובה לאירוע החריג במליאה: "‏הצבעה במליאה אינה דבר של מה בכך. הרי אם אפשר להצביע עבור אחרים, אזי מה הטעם בנוכחות במליאה? משהו לא טוב קורה פה".

 

 



0 תגובות