מלכיאלי: "בנט התפשר על הכל תמורת שיירה של רכבי אאודי"

מהדורת הבוקר No Comments on מלכיאלי: "בנט התפשר על הכל תמורת שיירה של רכבי אאודי"

ח"כ מיכאל מלכיאלי בראיון ל'קול חי': "איך אתה יכול להקים ממשלת שמאל כל כך גרועה לשים את מיכאלי בקבינט, אותה מיכאלי שרוצה תחבורה ציבורית בשבת וזנדברג שרוצה להגביל רחצה נפרדת"

מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש90

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי מצהיר על כוונתו להמשיך ולשרת את הציבור גם מהאופוזיציה: "ברור שבקואליציה יותר טוב, אבל זה מה שהקב"ה רצה ואנחנו נעשה גם את זה בצורה הכי טובה שיש עד שהממשלה הזו תיפול".

"אין ספק שזה עולם אחר", מוסיף מלכיאלי בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר. "אבל צריך לזכור שגם באופוזיציה יש דרכים להתמודד עם בעיות מול משרדי הממשלה, לפקח עליהם בוועדות, להוציא זימונים, להגיש שאילתות".

מלכיאלי תקף את המגבלות שמטילה הקואליציה על האופוזיציה: "זה מעשה דיקטטורי שאין דומה לו, גם מגבילים את האי אמון, גם את החקיקה הפרטית. אנחנו אף פעם לא הגבלנו ברמה כזאת. צריך סיעתא דשמיא ועקשנות מצדנו. רואים כבר עכשיו כמה פערים יש ביניהם ואנחנו ננצל את זה להפיל אותם".

מלכיאלי תוקף בחריפות את ראש הממשלה: "אני בע"ה יסיים עוד היום 40 חתימות ונחייב את ראש הממשלה, הנוכל מרעננה, להגיע לבימת הכנסת והוא יצטרך להשיב לשאלות".

מלכיאלי מוסיף: "הייתי באיזה ראיון והמראיין אומר לי 'איך אתה אומר דבר כזה', אמרתי לו – אם בין כל אלפי מאזיניך יש מורה לעברית אחד שמוכן לתקן אותי שהוא לא נוכל – אני מוכן לחזור בי בשידור. אני לא מכיר אחד שיקנה מהאיש הזה אוטו יד שניה, האדם הזה שיקר את כל המצביעים שלו".

מיכאלי נשאל האם בנט לא קיים את אחת ההבטחות שלו בכך שמנע בחירות נוספות: "אבל איך אתה יכול להקים ממשלת שמאל כל כך גרועה לשים את מיכאלי בקבינט, אותה מיכאלי שרוצה תחבורה ציבורית בשבת וזנדברג שרוצה להגביל רחצה נפרדת".

"אנחנו רואים מי האיש, הוא התפשר על הכל תמורת שיירה של רכבי אאודי. כשאתה יודע שמישהו נוכל אתה לא מחכה שהוא יגנוב אותך לפני שאתה מוקיע אותו, כשבנט התגלה כנוכל אז לא עושים איתו עסקים. גם חברי הממשלה שלו חושבים שהוא נוכל אבל הם היו מוכנים לזה רק בשביל להעיף את ביבי". לדברי מלכיאלי "הוא לא ראוי לתפקיד הזה ולא מתאים לתפקיד הזה אבל הם משתמשים בו".



0 תגובות