חיל האוויר תקף מטרות ברצועה; חמאס החזיר

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on חיל האוויר תקף מטרות ברצועה; חמאס החזיר

    בתגובה לאזהרות ישראל בעקבות הנזק הרב והסכנה מבלוני התבערה של חמאס תקפו מטוסי חיל האוויר מטרות שונות ברצועת עזה | פצצות מרגמה שוגרו לכיוון כפר עזה | לפי דיווחים זרים משלחת הפיוס המצרית עזבה את עזה

    התקיפות ברצועת עזה
    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטוסי חיל האוויר תקפו במהלך הערב  מטרות ברצועת עזה לאחר יחידות הפרחת בלוני הנפץ המשיכו בימים האחרונים את שיגור הבלונים בניגוד להסכמי הפסקת האש.

    בחמאס יצאו בהצהרות מלחמתיות ובסביבות השעה 12 בלילה הופעלה התרעת צבע אדום בכפר עזה בעוטף עזה. דובר צה"ל מסר כי הופעלה התרעה כתוצאה מירי שאינו רקטי משטח רצועת עזה לשטח ישראל.

    בתקיפות: מתקן של גדודי אל קאסם בבית לאהיה, מתקן ח'יל במזרח חאן יונס. אדמה חקלאית בסמוך למתקן ירמוק בדרום הרצועה. מתקן של המנהל האזרחי בצפון הרצועה. ברצועה גם מדווחים על ירי של ארגוני הטרור לעבר כלי הטייס.

    תיעוד התקיפה | דובר צה"ל

    דובר צה"ל מסר לאחר התקיפה כי מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר במרחב העיר עזה ובח'אן יונס עמדת שיגור רקטי ומתחמים צבאיים של ארגון הטרור חמאס.


    הרמטכ"ל קיים מוקדם יותר הערב הערכת מצב ובה הנחה על הגברת המוכנות והערכות צה"ל למגוון תרחישים הכוללים גם את חידוש הלחימה למול המשך פעולות הטרור מרצועת עזה.

    לדבריו התקיפה בוצעה בתגובה להמשך הפרחת בלוני התבערה לשטח ישראל. צה"ל ימשיך להשמיד יכולות ותשתיות צבאיות של ארגון הטרור ורואה בחמאס אחראי לנעשה ברצועת עזה.

    לפי דיווחים שונים מהתקיפות נפגע מחסן רקטות. אנשי המשלחת המצרית שבאה להשכין רגיעה בין הצדדים לאחר מבצע שומר החומות, עזבו את עזה.



    0 תגובות