הסית לאלימות ולטרור: האימאם המסית מלוד נעצר

    ישראל רובין No Comments on הסית לאלימות ולטרור: האימאם המסית מלוד נעצר

    האימאם יוסוף אלבאז מהעיר לוד נעצר לאחר שפרסם סרטון אלימות קשה עם הציבור ורמז במסגרתו לרצח והסתה אנטישמית | זו איננה הפעם הראשונה בה האימאם אלבאז המוביל בקרב ערביי לוד התבטא נגד יהודים וכבר בחודש שעבר בפרעות הערבים בלוד שמו עלה בין מחוללי האלימות שהובילה לפציעה ואף לרצח יהודים לכאורה

    האלימות בלוד צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האימאם המסית יוסף אלבאז נעצר הלילה ונחקר בחשד להסתה לטרור, לאלימות ואיומים. מדוברות המשטרה והאגף לחקירות מיוחדות נמסר כי במסגרת המאבק של משטרת ישראל בעבירות ההסתה המתבצעות ברשת ובהתאם לאישור פרקליטות המדינה. בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433, ביצעו במהלך הלילה מעצר של תושב לוד, החשוד כי פרסם בתאריך 15.6.21 פוסט עם הפנייה לסרטון, הקורא לכאורה לפגיעה בשוטרים.

    בפוסט שעלה בפרופיל נכתב לכאורה כי הפעולות האלימות שנצפו בו הן "הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חוסר צדק…", בגין החשד להסתה לאלימות, טרור ואיומים, החשוד נחקרהבוקר במשרדי היחידה ובכוונת המשטרה להביאו במהלך היום לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

    מעצרו בוצע לאחר תלונתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר נגד אלבאז לפרקליט המדינה (תפקידים מיוחדים) שלומי אברמזון בגין הסתה לאלימות וטרור. ותנועת רגבים שהגישה נגדו תלונה מפורטת במשטרה כבר במהלך החודש שעבר.

    ב'רגבים' בירכו על המעצר, ודרשו למצות עימו את מלוא חומרת הדין. "האלימות המחרידה שהופנתה כנגד יהודי לוד, הושקתה ברעל ההסתה האנטישמית מפי האימאם אלבאז, חבר הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית שהוצא מחוץ לחוק. ההסתה הסתיימה במחיר דמים כבד של הלינץ' בו נרצח יגאל יהושע, בפצועים רבים, ובנזק כלכלי עצום. על רשויות החוק לגבות כעת את מחיר ההסתה של האימאם אלבאז. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא".

    ח"כ בן גביר מסר: "שמח שהמשטרה נענתה לפנייתי. השלב הראשון במעצרו של המחבל הרוחני מבורך, עכשיו הגיע השלב למצות איתו את הדין ולהושיבו בכלא ולעקוב שלא ימשיך גם משם להפיץ את דברי השטנה וההסתה נגד יהודים". בן גביר הוסיף: "אמשיך להאבק נגד הסתה לטרור ונגד מחבלים באיצטלה רוחנית, אין להם זכות לרגע אחד של נחת".



    0 תגובות