מלכיאלי: "נעשה הכל כדי לשרת את הציבור מהאופוזיציה"

    מהדורת הבוקר No Comments on מלכיאלי: "נעשה הכל כדי לשרת את הציבור מהאופוזיציה"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בראיון ל'קול חי': "הדבר היחיד שיש לבנט מכל ההשבעה אתמול זו שיירת רכבים יפה שמפנה לו את הדרך בכביש 1 וכמה מאבטחים. לפיד, ששולט עליו ליברמן הם יהיו בעלי הבית האמיתיים"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מיכאל מלכיאלי מצהיר כי החרדים יעשו הכל על מנת להפיל את הממשלה החדשה: "מהבוקר הנציגות החרדית עושה הכל כדי להפיל את הממשלה הזאת. זו לא תהיה מלאכה קלה כי הדבק המאחד שלהם הוא שנאת נתניהו, אבל גם לא יהיה קשה כל כך, כי המפריד שם הוא גדול מהמאחד".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדרות הבוקר, אומר מלכיאלי: "זה קואליציה שגם ביום השבעתה לא היה לה 61 אלא 60, וכולנו מכירים כבר את הדמויות המאוכזבות שם ומסתבר שיהיו עוד כמה כאלה. תוסיף לזה שזו קואליציה כמעט בלי חברי כנסת ואלה שכן רובם לא מנוסים".

    "בנוסף לחקיקה", אומר מלכיאלי "עבודתנו בכנסת היא פיקוח על עבודת הממשלה, אנחנו נגיש שאילתות, נשאל שאלות ונדרוש תשובות. נעשה הכל כדי לשרת את הציבור עם היכולות שלנו מהאופוזיציה. יש כלים פרלמנטריים לעבוד איתם גם בהיעדר ישיבה בממשלה".

    לדברי מלכיאלי: "אין לי ספק שבבוקר הזה קמים עשרות אלפי מצביעי ימינה ואומרים טעינו שהצבענו להם. לא רוצה להתנבא כמה הממשלה הזו תחזיק, אבל נעשה הכל כדי שזה יהיה כמה שיותר קצר".

    "המפלגות החרדיות עשו הכל בעצת רבותיהם. הדרך היחידה שלנו הייתה ללכת לאופוזיציה", מוסיף מלכיאלי. "כשאתה רואה כעת מה הרכב הקואליציה החדשה אתה מבין שאין לנו מה לעשות שם. כל השקר הזה שחוזר על עצמו 'קראנו לכם' – לא שהיינו מגיעים, אבל מעולם לא קראו לנו. ישב שם בריון שהשתלט על קופת המדינה והוא בעל הבית על הכל. הדבר היחיד שיש לבנט מכל ההשבעה אתמול זו שיירת רכבים יפה שמפנה לו את הדרך בכביש 1 וכמה מאבטחים. לפיד, ששולט עליו ליברמן הם יהיו בעלי הבית האמיתיים".



    0 תגובות