מיד לאחר ישיבת הממשלה: בנט שוחח עם הנשיא ביידן

שלמה ריזל 1 Comment on מיד לאחר ישיבת הממשלה: בנט שוחח עם הנשיא ביידן

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח לפני זמן קצר עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שבירך אותו לרגל כניסתו לתפקיד | המנהיגים הדגישו את חשיבות הברית בין ישראל לארה"ב ואת מחויבותם לחיזוק הקשרים בין המדינות

נפתלי בנט צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ונשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, שוחחו לפני זמן קצר. בנט הודה לביידן על ברכותיו לרגל השבעת הממשלה החדשה, ועל מחויבותו ארוכת השנים למדינת ישראל וביטחונה.

רה"מ בנט ציין את הערכתו לנשיא ולתמיכתו בישראל במהלך מבצע שומר החומות, וציין כי הוא רואה בו חבר גדול של מדינת ישראל.

ראש הממשלה נפתלי בנט בשיחה עם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן | צילום: אריאל זנדברג

המנהיגים הדגישו את חשיבות הברית בין ישראל לארה"ב, כמו גם את מחויבותם לחיזוק הקשרים בין המדינות ולשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל.

מוקדם יותר הערב שיגר הנשיא האמריקאי ברכה לרגל כניסתו של בנט לתפקיד ראש הממשלה. "בשם העם האמריקני אני מברך את ראש הממשלה נפתלי בנט, את ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד ואת כל חברי הקבינט הישראלי החדש. אני מצפה לעבוד עם ראש הממשלה בנט בכדי לחזק את מערכת היחסים ההדוקה והמתמשכת בין שתי מדינותינו", אמר ביידן.

"לישראל אין חברה טובה יותר מארצות הברית. הקשר המאחד את עמנו הוא עדות לערכים המשותפים שלנו ולעשרות שנים של שיתוף פעולה הדוק וכאשר אנו ממשיכים לחזק את השותפות שלנו, ארצות הברית נותרת בלתי מעורערת בתמיכה בביטחון ישראל. הממשל שלי מחויב במלואו לעבוד עם ממשלת ישראל החדשה לקידום הביטחון, היציבות והשלום עבור ישראלים, פלסטינים ואנשים בכל האזור", הוסיף הנשיא.

גם קנצלר אוסטריה, סבסטיאן קורץ ברך את בנט: "ברכות לראש הממשלה נפתלי בנט ולראש הממשלה החלופי יאיר לפיד על הקמת הממשלה. אני מצפה לעבוד איתך. אוסטריה מחויבת לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ותמשיך לעמוד לצד ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שקרן
    רמאי
    הונה את בוחריו
    יש אלוקים בשמיים