ראה"מ בנאום תקיף: "איך אפשר לתת אמון בידי מי שהונה את בוחריו"

    אבי רבינא No Comments on ראה"מ בנאום תקיף: "איך אפשר לתת אמון בידי מי שהונה את בוחריו"
    צילום: נועם מושקוביץ' דוברות הכנסת
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (ראשון) בישיבת השבעת הממשלה החדשה והתייחס לראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, "איך אפשר לתת אמון בידי מי שהונה את בוחריו בהונאה הגדולה בתולדות המדינה".

    נתניהו הוסיף, "בנט התחייב פעם אחר פעם שלא ישב עם השמאל ועם רעמ. ערב הבחירות הוא הבטיח שבשום תנאי לא יתן את ידו להקמת ממשלה בראשות לפיד".

    נתניהו הביא פסוק מתהילים שלדבריו משקף את בנט וחבורתו, "על זה נאמר בתהילים: "פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר".

    נתניהו התייחס לאיום האיראני, "לבנט אין את הכוח ואין את כוח העמידה בנושא. ראש ממשלה חייב להיות מסוגל להגיד לא לנשיא ארצות הברית". עוד הוסיף, "אין לו ממשלה ואין לו מילה ואין לו ידע, אין לו מעמד בינלאומי ואין לו ניסיון. זהו ההבדל החשוב ביותר בינינו. ראש ממשלה בישראל חייב להיות מסוגל להגיד לא לנשיא ארה"ב בנושאים שמסכנים את קיומנו".

    ראש הממשלה התייחס לבחוריו ובוחרי הימין ואמר, "אני עומד כאן בשם מיליוני אזרחים שבחרו בדרך של זקיפות קומה ולא בדרך של הרכנת ראש. אני מתכוון להמשיך ולמלא את השליחות הגדולה של חיי, להבטיח את ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל. בכל תפקידי הייתה לי הזכות לפעול לילות כימים למען המדינה האהובה שלנו."

    ראש הממשלה הבהיר לבנט, "אם המצביעים של בנט היו יודעים מה שהוא סגר עם לפיד עוד לפני הבחירות הוא לא היה עובר את אחוז החסימה ולא היה פה היום בכנסת".

    ראש המשלה האשים את ימינה, "התנגדתם לבחירות ישירות לראשות הממשלה רק כי אתם יודעים טוב מאוד שבבחירות כאלה אני מביס כל אחד מכם. אתם אלה שהכנסתם את ישראל לסחרור פוליטי של דורות בכך שקבעתם ראשונים שמי שיש לו 6 מנדטים יכול להיות ראש ממשלה בישראל".

    עוד הוסיף, "כל הסקרים בלי יוצא מן הכלל מראים פעם אחר פעם שרוב הציבור רוצה אותי כראש ממשלה – ולא אתכם".

    נתניהו תקף את קואליציית השמאל, "אתם קוראים לעצמכם שומרי הדמוקרטיה אבל אתם כל כך מפחדים מהדמוקרטיה שאתם מוכנים לחוקק חוקים פאשיסטים נגד מועמדותי, נוסח צפון קוריאה ואיראן, כדי לשמור על המשטר שלכם. בעוד אני נלחם באיראן אתם מביאים חוקים מאיראן".

    ראש הממשלה תקף את הדרת רוב הציבור היהודי במדינה, "ממשלה שמדירה 56 מנדטים של ימין אמיתי היא לא ממשלת אחדות. זאת ממשלה רעננה-מראענה".



    0 תגובות