בן גביר הניף דגל בסמוך לשער שכם: "גישה של התקפלות"

    אריאל שרפר 1 Comment on בן גביר הניף דגל בסמוך לשער שכם: "גישה של התקפלות"

    בן גביר הגיע לעיר העתיקה והניף את דגל ישראל בסמוך לשער שכם: "הגישה הזו שחבר כנסת לא יכול לצעוד בתוך העיר העתיקה, מאה מטר מהרכבת הקלה – היא גישה של התקפלות וניצחון של החמאס"

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהמפכ"ל אסר עליו לקיים את צעדת הדגלים: ח"כ איתמר בן גביר הגיע לפני זמן קצר לעיר העתיקה והניף את דגל ישראל בסמוך לשער שכם.

    "הגעתי לכאן כדי לומר למפכ"ל כושל שההחלטה שלו היא ביזיון למדינת ישראל. הייתי מצפה שגם ראש הממשלה יתערב", אמר בן גביר. "הגישה הזו שחבר כנסת לא יכול לצעוד בתוך העיר העתיקה, מאה מטר מהרכבת הקלה – היא גישה של התקפלות וניצחון של החמאס".

    לגבי החלטת בג"ץ, אמר בן גביר: "אין לי ספק שאם הייתי עופר כסיף, תוך שעה השופטים היו מקיימים דיון. לא באתי להתעמת עם שוטרים, אבל באתי להגיד שירושלים שלנו. לא אפר את החלטות המשטרה למרות שלדעתי הן החלטות לא חוקיות".

    הגעתו של בן גביר למקום עוררה מהומות. עשרות אזרחים ערבים מתגודדים ומוחים על הפרובוקציה של בן גביר. יצויין כי בן גביר הגיע למקום עם אבטחה, כמו כן לוחמי מג"ב מקיפים את הח"כ מכל כיוון וחוצצים בינו להמון הערבי. מספר ערבים נעצרו במקום.

    ממשטרת ישראל נמסר: "כוחות משטרה פועלים בשעה זו סמוך לשער שכם במזרח ירושלים בשל מחאה המתקיימת במקום בהשתתפות עשרות מפגינים שחלקם החל בקריאות לאומניות והפרת הסדר. עד כה נעצרו שלושה חשודים בגין הפרת סדר והם מועברים לחקירה במשטרה".

    מוקדם יותר היום, כאמור דחה בג"ץ על הסף עת העתירה של בן גביר, להורות למשטרה לאפשר לו לקיים את הצעדה בעיר העתיקה. בן גביר טען כי החלטת המפכ"ל שלא לאפשר לו לעשות זאת, מנוגדת לחוק החסינות המאפשר חופש תנועה מוחלט לחברי כנסת. השופטים דחו את העתירה וכתבו כי לא ניתן להכריע בה בזמן קצר כל כך של שעות ספורות.

    ח"כ איתמר בן גביר אמר בתגובה לפסק הדין: "אין לי ספק שאם היה מדובר בעופר כסיף היו השופטים מוצאים את הזמן לקיים דיון דחוף בעתירה והיו לא מעט מקרים של עתירות אנשי שמאל שכבוד השופטים יצאו לדון כבר באמצע הלילה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צדיק איתמר! תמשיך לשמור על עם ישראל!