עלול להביא למלחמת אחים: החוק שיאסור על נתניהו להתמודד

איתי גדסי No Comments on עלול להביא למלחמת אחים: החוק שיאסור על נתניהו להתמודד

פגיעה אנושה בדמוקרטיה: בליכוד תקפו את בנט על הממשלה המיועדת בראשותו, שמקדמת חוקים אישיים שתמנע מנתניהו להתמודד בבחירות: ""בנט הופך את ישראל לדיקטטורה חשוכה – צפון קוריאה פינת איראן"

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקרע העמוק הבא בעם: בעקבות חשיפת ההסכמים הקואליציונים בין יש עתיד לשאר מפלגות הקואליציה, התברר כי אחד החוקים שיעלו מייד להצבעה עם כינון הממשלה, הוא החוק שיאסור על ראש הממשלה נתניהו להתמודד שוב לראשות הממשלה, למרות תמיכה הציבורית לה זוכה. מדובר בחוק מסוכן שעלול לקרוע את העם ולהביא למלחמת אחים, הזהירו בעבר בגוש הימין.

בימינה אישרו כי הצעת החוק אכן קיימת, אך הבהירו כי יטילו ווטו על החוק, למרות שלפי ההסכמים, ימינה לא תוכל להטיל וטו על חוק שאינו קשור לדת ומדינה. גורם בקואליציה המיועדת אמר הערב: ימינה הסכימה לסעיף הנ״ל ונבהלה אחרי הפרסום.

מהליכוד נמסר: "בנט הופך את ישראל לדיקטטורה חשוכה – צפון קוריאה פינת איראן. ראש הממשלה נתניהו נלחם באיראן, ובנט מביא חוק מאיראן. החוק הזה יוציא את ישראל מחברת הדמוקרטיות הנאורות ויכניס אותה למשטרי הרודנות החשוכים ביותר".

בליכוד הוסיפו ותקפו את בנט, "אחרי שבנט רימה את בוחריו והעביר קולות מימין לשמאל רק כדי למנות את עצמו לראש ממשלה עם 6 מנדטים, עכשיו הוא מביא חוק שלא קיים בשום דמוקרטיה בעולם, במטרה לפסול את ראש הממשלה נתניהו מלהתמודד לכנסת ובכך לחסל את המנהיג החזק של הימין".

בסיום ההודעה נכתב, "בנט חוצה כל קו אדום במרדף המטורף שלו לכיסא ראש הממשלה בכל מחיר".

מימינה נמסר בתגובה: "אין, לא הייתה ולא תהיה הסכמה בעניין מניעת ריצה לכנסת. מדובר בהצעה שעלתה, לא סוכמה והיא גם לא תהיה. הדבר היחידי שהיה והוסכם הוא הגבלת כהונת רה"מ ל-8 שנים או 2 קדנציות".



0 תגובות