מלכיאלי: "נעשה לממשלה חיים קשים"

מהדורת הבוקר 1 Comment on מלכיאלי: "נעשה לממשלה חיים קשים"

ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל'קול חי': "הם הצליחו להוציא לפועל את התשוקות הנקמניות שלהם, אבל יום אחרי זה צריך גם לנהל את המדינה. זו ממשלת שיתוק. אין שום דבר שהם ידעו לקדם יחד"

מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש90

ח"כ מיכאל מלכיאלי, אומר כי הממשלה המסתמנת תיאלץ להתמודד עם אופוזיציה לוחמנית: "מי שחושב שהוא הולך לקבל אופוזיציה ישנונית הוא טועה ושוגה בדמיונות. אנחנו פרלמנטרים מאוד טובים ונעשה לממשלה הזו חיים מאוד לא פשוטים. ננסה להביך אותה כמה שיותר ותאמין לי זו ממשלה שלא קשה להביך אותה, בגלל הניגודים וחוסר ההבנות ביניהם בשלל נושאים".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר מלכיאלי: "הם הצליחו להוציא לפועל את התשוקות הנקמניות שלהם, אבל יום אחרי זה צריך גם לנהל את המדינה. זו ממשלת שיתוק. אין שום דבר שהם ידעו לקדם יחד".

מלכיאלי התייחס לטענת בנט ולפיד כי ישימו בצד את נושאי המחלוקת: "אחרי שנתיים בלי ממשלה יציבה, יש המון דברים שצריכים לקדם. בוא נדבר למשל על הסדרת ההתיישבות. אין דבר כזה להשאיר את הכל מושבת. יש יישובים ביש"ע שצריכים אישורים להתרחב – אם אתה לא מאשר את זה, זה לא נקרא שאתה לא עושה כלום, אתה עושה גם עושה, אתה מחרים את ההתיישבות באופן אקטיבי".

מלכיאלי נשאל האם אפסו הסיכויים לממשלת ימין: "בפוליטיקה קשה לומר אפסו הסיכויים, אבל השנאה שם לנתניהו מחזיקה אותם כרגע חזק מאוד. אני לא חושב שנתניהו אשם במצב. מי שיבדוק את כל ההתנהגות שלי – ימצא ביקורת גם עלי, על כל אדם יש ביקורת. בסוף, נתניהו הוא ראש ממשלה טוב שהביא הישגים גדולים".

מלכיאלי נשאל מדוע לא לתמוך בממשלה/מועמד אחר זולת נתניהו, לטובת האינטרסים של הציבור החרדי: "ש"ס הצהירה מהרגע הראשון שהיא הולכת עם נתניהו, יש לנו נאמנות לבוחרים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בצלאל יקר.
    לא משנה מי היה ראש ממשלה מימין. בנט, איש השמאל, שיש כאלה שחושבים שיש לו עקרונות ארץ ישראלי או דתיים, הוא שווה בדעותיו ליאיר ידידו. בנט קרוב בדעותיו לשמאל ושונאי התורה בכל התחומים ולכן לא הייתה קמה ממשלת ימין גם אם ביבי היה יוצא מהפולטיקה לגמרי.
    בנוסף, בנט ימשיך לשדר ימין, ארץ ישראל ותורה ובפועל יעשה את ההפך הגמור כי זה האידאולוגיה שלו.
    בנט לא בגד בימין, הוא רק גנב קולות. הוא היה שמאל ונשאר שמאל מחופש לדתי.
    הפער בין בנט לאברהם בורג הוא אותו הפער בין לפיד הבן ללפיד האב. הפער הוא מסכה