בכיר בשב"כ: "אין סימטריה, הימין הקיצוני גדול ומסוכן יותר"

    אסתי פלד 2 Comment on בכיר בשב"כ: "אין סימטריה, הימין הקיצוני גדול ומסוכן יותר"

    ראש היחידה לאבטחת אישים לשעבר בשב,כ שלמה הרנוי, בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מסביר את פשר הודעתו של ראש השב,כ נדב ארגמן מההסתה המסוכנת ברשתות החברתיות, וטוען כי הימין מסוכן יותר, "יש ביניהם גם פחות שפויים, והם יותר נגישים לכלי נשק, עם רקע צבאי, ויותר מקרובים לשלטון"

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלמה הרנוי ראש יחידת אבטחת האישים בשב"כ לשעבר, התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן,ף על רקע הודעתו של ראש השב,כ כנגד ההסתה של פוליטיקאים.

    הרנוי הסביר את הודעתו של ראש השב"כ ואמר, "הודעת ראש השב"כ באה בעיתוי חשוב, כדי לסכל את ההסתה. יש לו מקורות מודעיניים שאין לאנשים רגילים, והוא רצה להודיע את הסיכון שיש ברשתות החברתיות".

    עוד הוסיף, "פה הא רצה להודיע בצורה ניטראלית, את הסיכון של הרשתות החברתיות והן בהודעות של הרבנים".

    היחידה לאבטחת אישים בשב"כ

    פלאש 90

    על התקיפות אז כנגד גנץ בהצטרפותו לממשלת נתניהו והאיומים על נתניהו ובני משפחתו ואי התייחסות של השב"כ להסתה אז, והחשש כי הודעתו של ראש השב"כ היא פוליטית משיב הרנוי, "הסיכון לא מצילומים מהפגנות, הסיכון פה הוא מאנשים לא שפויים – שמושפעים מהרשתות החברתיות. אין פה סימטריה – הימין הקיצוני המילטנטי גדול מספרית יותר מהשמאל הקיצוני".

    עוד הוסיף, "יש ביניהם גם פחות שפויים, והם יותר נגישים לכלי נשק, עם רקע צבאי, ויותר מקרובים לשלטון. הערבים לא נכנסים במספרים".

    הרנוי הוסיף את מקרה הרצח של יצחק רבין ז"ל, "יגאל עמיר טען שהוא הושפע, שאם לא היה מקבל לגיטמיציה מרבנים הוא לא היה עושה את מעשהו. ויגאל עמיר אי אפשר לומר שהוא לא שפוי".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כשבשב"כ מוציאים הזהרות על סכנה לרצח, באמת צריך להתחיל לדאוג…

    2. 1

      ויאיר גולן שפוי? אין לו קירבה למחזיקי נשק אם לא גישה ישירה לנשק?