סיכול הפיגוע בבסיס מג"ב: 3 לוחמים קיבלו תעודות הוקרה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סיכול הפיגוע בבסיס מג"ב: 3 לוחמים קיבלו תעודות הוקרה

    3 לוחמי מג"ב שסיכלו את הפיגוע הגדול בבסיס מג"ב, ע"י 3 מחבלים חמושים שחוסלו בפתח הבסיס, קיבלו תעודות הוקרה על תגובתם המהירה והמרשימה מהשר לביטחון פנים והמפכ"ל. השר אוחנה: "זה בדיוק מה שאנו מצפים מהם מול מי שמסכן חיים: חתירה למגע, התקפיות ואומץ לב"

    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשלושה וחצי שבועות לאחר שסיכלו פיגוע וחיסלו 3 מחבלים שהסתערו עם נשק על בסיס מג"ב, הוענקו היום (שלישי) תעודות הוקרה לחמישה לוחמי משמר הגבול מהשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי ומפקד מג"ב אמיר כהן.

    כזכור, בתאריך 07.05.21, שלושה מחבלים חמושים בנשקים מסוג קרלו פתחו באש לעבר שער הבסיס של מג"ב בסאלם ולעבר הכוחות שעסקו בפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים.

    בתגובה נחושה ומקצועית, רפ"ק ל', רס"מ א', סמ"ש ש', רש"ט א' ורש"ט ב' שהיו במקום ירו לעבר המחבלים וניטרלו את שלושתם.

    בתעודות ההוקרה שקיבלו החמישה וביניהם מפקדת הצוות נכתב: "ביום 7.5.21 ביצעתם פעילות איתור שוהים בלתי חוקיים ועצרתם את יושביו של כלי רכב שהיה מיועד להגיע לירושלים.

    תוך כדי טיפול בנוסעים, פתחו שלושה מהם באש מנשק אוטומטי לעברכם. מיד זיהית את המחבלים, ביצעת לעברם ירי, יחד עם לוחמות ולוחמי מג"ב נוספים, והבאת לחיסולם ללא כל נפגעים לכוחותינו, ובכך סיכלתם פיגוע קשה וחמור הרבה יותר.

    בפעילותך זו, הפגנת אומץ לב, חתירה למגע, מקצועיות ומסירות נפש, בהתאם לחובת גופי המשרד לביטחון פנים להגן על שלומו וביטחונו של הציבור. יישר כוח".

    השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר בשיחה עם הלוחמת ולוחמי מג"ב: "אמנם שוחחנו טלפונית ביום האירוע, אבל היה לי חשוב גם לפגוש אתכם אישית ולהעניק לכם תעודת הערכה בעיקר בתקופה הזו. אני מבקש דרככם לשלוח מסר לכל השוטרות והשוטרים, הלוחמות והלוחמים שזה בדיוק מה שאנו מצפים מהם מול מי שמסכן חיים: חתירה למגע, התקפיות ואומץ לב".

    מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי אמר: "מנעתם אסון שכנראה אתם עדין לא מבינים את גודלו, אם הפיגוע שתוכנן היה יוצא אל הפועל בשטחי ישראל זה היה אירוע קשה וגדול בסדר גודל לאומי ועל כן בשמי, בשם משטרת ישראל ובשם אזרחי ישראל אני רוצה להודות לכם על פעילותכם, התושייה שהפגנתם והחתירה למגע בשטח".



    0 תגובות