ח"כ קרעי בריאיון: "נקים עם בנט ועם עוד שני עריקים ממשלת ימין"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ קרעי בריאיון: "נקים עם בנט ועם עוד שני עריקים ממשלת ימין"

    ח"כ שלמה קרעי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" משיב להתבטאויות של שי ניצן כנגדו ומבהיר, "אין אחד שיכול לעצור את בג"ץ, הם מדרדרים אותנו לאיבוד הדמוקרטיה" | ועל השיחות עם רע"מ: "לא נקים איתם ממשלה. היה עניין לשמור על עמימות ולהראות שהכל פתוח"

    צילום: פלאש90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס להחלטת בג"ץ לבטל חוק ייסוד והשיב על האשמות בימין על התנהלות הליכוד הרפויה מול מערכת המשפט, "צריך לסגור את בג"ץ ולהקים בית משפט לחוקה ששופטיו יעברו שימוע בכנסת ויבחרו ע"י הצבעה חשאית בכנסת וייצגו את הקשת הפוליטית במדינת ישראל".

    על הפלונטר הפוליטי הבלתי נגמר אומר קרעי, "יכול להיות שבעבר החלטות מסוימות היו צריכות להתקבל אחרת. המציאות היא – שרוב האזרחים נגד ממשלת שיסוי. ברגעים אלו בנט מנהל מו"מ עם השמאל. אם המנדט יעבור לכנסת, נקים עם בנט ועוד שני עריקים ממשלת ימין על מלא".

    על המחלוקת סביב הקמת וועדת חקירה מסביר קרעי, "חברי האופוזיציה ניסו לעשות מהלך שהוא בניגוד לרצון המשפחות, כגון לא לאפשר להם פיצויים. אבל הם בעד לתת לבג"ץ את הכוח להחליט, שיהפוך את הכול לפוליטיקה. צריך להקים וועדה שלא מושפעת מבג"ץ, פסיקותיו ידועות, הוא מנסה להיות פה שלטון יחיד".

    על ההתבטאות של שי ניצן במהדורה המרכזית כנגדו משיב קרעי, "היועמ"ש כבר אמר על שי ניצן שהוא תופס אותו בגרון. מעניין מה יענה ניצן על השאלה, מאיפה שואב בג"ץ כוח לפסול חוקים. אין שום חוק שמאפשר להם את הכוח הזה".

    קרעי הבהיר כי הסכנה היא בשלטון בג"ץ בישראל, "אין אחד שיכול לעצור את בג"ץ, הם מדרדרים אותנו לאיבוד הדמוקרטיה. הכול החמיר בשנתיים האחרונות, כשבג"ץ התחיל לדון על פסילת חוקי יסוד".



    0 תגובות