בוגי יעלון: "המשטרה נכשלה בגדול, היא איחרה להגיב"

אסתי פלד No Comments on בוגי יעלון: "המשטרה נכשלה בגדול, היא איחרה להגיב"

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון בריאיון ל"מהדורה המרכזית" ציין את ההישגים של צה"ל במבצע "שומר החומות", "צה"ל פיתח יכולות חדשות". על הפרעות בישראל, "התגובה הייתה מאוחרת"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון בריאיון הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס למבצע "שומר החומות" ועל המערכה המתמשכת מול החמאס ואמר, "אפשר לכבוש את עזה, אבל יש לכך השלכות גדולות. ואפשר ליצור מאזן התרעה, שחמאס לא יעיז לעשות דבר. כשהם התחילו לירות בלונים, ישר הזהרתי שזה לא ייגמר בכך" ציין יעלון.

על המבצע המוצלח אומר יעלון, "צה"ל פיתח יכולות חדשות, כגון הגנה מפני מנהרות חודרות. תקיפת המטרו גרמה לחמאס להבין שלא תעזור לו להתחבא במנהרה, זה נהפך למלכודת מוות. המבחן יהיה כמה זמן יימשך השקט" הסביר יעלון.

יעלון קרא לנקוט ביד קשה מפני הפורעים הערבים והוסיף ביקורת קשה כנגד ח"כ בן גביר, "אנחנו הריבון במדינה. ערביי ישראל טבחו בנו פעם, והשכלנו להיות הריבון. כנופיית בן גביר וגופשטיין רדפה אחרי ערבים בכל הארץ. המשטרה אכן איחרה להגיב, אבל אסור להם היה להיות שם".

על הפלונטר הפוליטי אמר יעלון, "המדינה תקועה, אנחנו במשבר שאין כמוהו. עם כל הכבוד לחיסונים, לא היינו צריכים להגיע ל- 6,000 נפטרים. שיקולים פוליטים משתלטים, גם באסון מירון אין תחקיר, מנסים להפיל את זה על המפכ"ל. זה פיקוח נפש. לכן בנט וסער צריכים לעזור להחליף את נתניהו".

 

 



0 תגובות