תקיפת הרכב בשער האריות: "חטפנו אבנים כל הדרך, לא היה לאן לברוח"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on תקיפת הרכב בשער האריות: "חטפנו אבנים כל הדרך, לא היה לאן לברוח"

    "כל הדרך חטפנו אבנים ואני מנסה לעקוף כל הזמן מימין משמאל, עובר ברמזור אדום. תוך כדי הנסיעה אני עם המשטרה על הקו. ואני מגיע לפה כבר אין לי יותר את מי לעקוף ולאן להתקדם", שחזר נהג הרכב | השוטר שהציל אותם: "זיהיתי אירוע מסכן חיים ונאלצתי לירות באוויר"

    תקיפת הרכב צילום: דוברות המשטרה
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקיפת הרכב בשער האריות: נהג הרכב שחזר את האירוע: "ירדנו מרחוב בן עזיא, הרחובות ריקים ממשטרה ומלאים בצעירים ערביים. כל הדרך חטפנו אבנים ואני מנסה לעקוף כל הזמן מימין משמאל, עובר ברמזור אדום. תוך כדי הנסיעה אני עם המשטרה על הקו. 50 מטר מפה יש משטרה ואני מגיע לפה כבר אין לי יותר את מי לעקוף ולאן להתקדם. התחלתי לעשות הלוך-חזור במקום. השמשות התנפצו, נכנסו אבנים לרכב וגז פלפל. בשלב מסוים הרכב נעצר. אני נתקע פה בבטון, הצעירים פותחים את הדלתות וממשיכים לתקוף אותנו אותנו עשרות חיות אדם עד שמגיע שוטר אחד מכל השוטרים פה למטה ומסיים את האירוע הזה".

    רועי זאגא, אחד הנוסעים ברכב סיפר לכאן חדשות: "התקשרנו למשטרה, כשהיינו ליד שער האריות – האוטו חטף הרבה בלוקים. עד שהשוטרים הגיעו כל השמשות התנפצו. ניסו לפתוח את הדלתות ולמשוך אותנו החוצה. ערבי אחד הכניס יד וריסס לי על הפנים גז פלפל".

    רפ"ק אמיר בן קיקי, השוטר שחילץ את המותקפים סיפר: "זיהיתי המון רץ לכיוון כלי רכב שמגיע ועולה על שולי המדרכה. הבנתי שמדובר באירוע חריג, התקדמתי וראיתי את ההמון משליך אבנים לעבר יושבי המכונית. זיהיתי אירוע מסכן חיים ונאלצתי לירות באוויר".

    צילום: דוברות המשטרה

    צילום: דוברות המשטרה

    תיעוד תקיפת הרכב | צילום: דוברות המשטרה

    צילום: דוברות המשטרה


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בושה וחרפה! המשטרה לא מסוגלת לפזר את הפורעים? צריך לחכות לאסון בנפש?