אדמו"ר פינטו עם האדמו"ר טיטלבוים מסאטמר במפגש וסיור משותף

    ארי טננבוים No Comments on אדמו"ר פינטו עם האדמו"ר טיטלבוים מסאטמר במפגש וסיור משותף

    מסע מרגש נערך אמש בקרית יואל מונרו, ובמרכזו מפגש של ראב"ד מרוקו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א עם האדמו"ר מהר"א טיטלבוים מסאטמר, סיור משותף במשחטה, ותפילה על ציונו של האדמו"ר רבי יואל מסאטמר | הפרטים המלאים

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור מיוחד נערך היום בקרית מונרו שבניו יורק, עם בואו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א ראב"ד מרוקו, למעונו של האדמו"ר רבי אהרון טייטלבוים מסאטמר שליט"א לסוד שיח שרפי קודש.

    המפגש החל בשיחה לבבית בין האדמורי"ם, כאשר במהלכה התענין הרבי מסאטמר בפעולותיו חובקות העולם של האדמו"ר רבי יאשיהו, בתחית החיים היהודיים שמעורר הרב פינטו בממלכה המרוקנית ובמהפכה הכשרותית והתורנית, שכוללת הקמת ישיבות ומוסדות תורה אותה הוא ביצע במרוקו במהלך השנתים האחרונות מאז מונה לרבה של הממלכה.
    הרבי התפעל לשמוע על התנופה הרוחנית, תוך שהוא מברך את ראב"ד מרוקו בבריאות איתנה, וזאת לאחר שבואו לארה"ב היה גם לצורת טיפולים רפואיים מורכבים אותם הוא נאלץ לעבור עקב מחלה קשה המקוננת בגופו.
    לאחר המפגש המרגש, אמירת ה"לחיים" ושיחה אישית ארוכה בין האורח ומארחו, יצא האדמו"ר מסאטמר עם ראב"ד מרוקו לסיור בבית השחיטה, שם עמדו ביניהם בשיח תורני על הידורי הכשרות, הידועים בסאטמר, ואלו המיוחדים שהנהיג ראב"ד מרוקו בממלכה, על פי הנהגות גדולי הדורות הנהוגים במרוקו ובדקדוק מופלג.

    לאחר הביקור במשחטה יצא ראב"ד מרוקו לתפילה בציונו של ה"דברי יואל" מסאטמר, עם בנו בכורו וממשיך דרכו רבי יואל פינטו, הקרוי על שם רבי יואל מסאטמר, כשהוא מזכיר את הקשר ההדוק שהיה בין זקני משפחת אבוחצירא, סבו ה"בבא מאיר" וה"בבא סאלי", והקשר ההדוק שלו עם תורותיו של רבי יואל מסאטמר זיע"א.

    בסיומו שלך הביקור יצא האדמו"ר למרכז "שובה ישראל" במנהטן, שם ימסר שיעור לפני המונים שהגיעו מכל רחבי המדינה.



    0 תגובות