מבחר משקפי שמש ופתרונות מתקדמים להגנה על העיניים

    עפר גדנקן No Comments on מבחר משקפי שמש ופתרונות מתקדמים להגנה על העיניים

    עינית, רשת המשקפיים המקצועית והמובילה, מזמינה אתכם להתחדש לקראת הקיץ עם מגוון רחב של משקפי שמש איכותיים גם לבעלי משקפי ראייה בכפוף למרשם. בנוסף, היא מציעה פתרון מתקדם להגנה על העיניים מקרני השמש באמצעות עדשות שקופות שמתכהות בשמש.

    10:05
    26.04.24
    הרב אריאל שחר No Comments on קדושת חול המועד \\ הרב אריאל שחר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם פתיחת עונת הקיץ רשת המשקפיים המובילה 'עינית' מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של מסגרות משקפי שמש איכותיות ואופנתיות לכל המשפחה. משקפי השמש מותאמים גם לבעלי מספר במשקפיים, בכפוף למרשם שיוצג בסניפי הרשת. כמו כן, הרשת מציעה מגוון מסגרות עם עדשות שקופות מותאמות המתכהות עם החשיפה לשמש, ובכך מאפשרות נוחות מרבית בהרכבת המשקפיים.

    עינית ידועה בשל המקצועיות וצוות האופטומטריסטים המומחים שמעניקים שירות אדיב ללקוחותיה, וכן בשל המוניטין והניסיון הרב שנצברו במשך שנים רבות. הצוות המקצועי ערוך בסניפי הרשת להעניק את השירות היעיל ביותר גם בחודשי הקיץ, על מנת להעניק את השירות היעיל והמותאם ביותר לציבור החרדי. ברשת עינית מספקים מסגרות מהיצרנים המובילים עבור כל המשפחה – החל מהגילאים הנמוכים עם מלאי נרחב של מסגרות בכל הסגנונות, ועד מבוגרים עם התאמה מקצועית של משקפי מולטי-פוקל איכותיים בתנאי רכישה משתלמים במיוחד.

    מומחי עינית הינם בעלי ניסיון בהתאמה מושלמת של משקפיים לנתונים האישיים, ומסגרות בהתאם לטעם האישי. בעינית תוכלו למצוא מלאי רחב של סוגי מסגרות, מסוגים שונים ובאיכות ללא פשרות. המבחר הרחב שמעניק מרחב בחירה מגוון עד למציאת המסגרת המתאימה, השירות האישי וההקפדה על מקצועיות, מציבים את עינית במקום הראשון וכבחירה המועדפת על המשפחה החרדית.

    גם בימים אלו, לקראת חודשי הקיץ החמים ושטופי השמש, עינית מעניקה שירות ויחס אישי ללקוחותיה בסניפים ברחבי הארץ, ומבטיחה את חוויית הקנייה הטובה ביותר של משקפי השמש והעדשות המתכהות. כשמדובר בעיניים שלכם אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר, ולכן בעינית תוכלו ליהנות מכל החבילה תחת קורת גג אחת עם מבחר ענק של מסגרות, צבעים וסגנונות לכל הגילאים שיוכלו להתחדש בפסח הקרוב עם מסגרת חדשה המתאימה במיוחד עבורם.

    סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



    0 תגובות