לאחר הודעת "פייזר": קופות החולים נערכות למבצע חיסונים מגיל 12

צבי טסלר No Comments on לאחר הודעת "פייזר": קופות החולים נערכות למבצע חיסונים מגיל 12

לאחר ההודעה הדרמטית של חברת פייזר, קופות החולים בישראל נערכות לפתוח את מבצע החיסונים מגיל 12 ועד 16

חיסון נגד קורונה צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ההודעה הדרמטית של חברת "פייזר" כי בתום הניסויים התגלה כי החיסונים בטוחים ויעילים גם בקרב ילדים מגיל 12 ומעלה שהשתתפו במחקר. קופות החולים נערכות לאישור מינהל התרופות האמריקני בכדי להתחיל מייד אח"כ את מבצע החיסונים לילדים מגיל 12.

מקופת חולים כללית נמסר: 'כללית' ערוכה למתן חיסוני קורונה לגילאי 12-15 לאחר קבלת אישור ה-FDA ועם הינתן אישור משרד הבריאות לפתוח בחיסון קבוצת גיל זו.

לכללית מערך של כ – 130 נקודות חיסון בכל רחבי הארץ שיורחב במידת הצורך. המבצע ילווה בפעילות הסברה שיובילו רופאי הילדים, מומחים ברפואת זיהומים וצוותי סיעוד מבתי החולים ומרפאות הקהילה של כללית וכל זאת על מנת להביא להיענות גבוהה וביצוע מהיר של החיסונים.

פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל כללית "הודעת חב' פייזר כי החיסון יעיל ובטוח לגילאי 12-15 מעודדת ומשמחת . ישראל, ובראשן כללית, הובילה את מבצע החיסונים היעיל והמהיר בעולם, נוכל לחזור ולהמשיך ולשמור על הישג זה בכל קבוצות הגיל שלגביהן יאושר החיסון. בכללית לבדה כ-300,000 בני נוער בגילאי 12-15 ומתן החיסון לקבוצות גיל זו יגדיל את הכיסוי החיסוני בישראל ויאפשר המשך תקין של פעילות המשק ומערכת החינוך".

מקופת חולים מאוחדת נמסר: "בקופת חולים מאוחדת כבר ערוכים להרחיב את מבצע החיסונים לגילאי 12-16 – הן ברמה הלוגיסטית והן ברמה ההסברתית"

האחות הראשית של מאוחדת, מלי קושא, המנהלת את אגף הסיעוד בקופה, מציינת כי בקרב 160 הילדים בגילאים אלו, לקוחות מאוחדת שכבר קיבלו את החיסון נגד קורונה לנוכח מצבם הרפואי המיוחד, לא נצפו תופעות לוואי מיוחדות. "ברגע שיתקבלו אישורי ה-FDA ומשרד הבריאות הישראלי – מאוחדת תתחיל מייד במבצע החיסונים גם לגילאי 12- 16" מציינת מלי קושא ומדגישה כי "חיסון הילדים הוא פקטור חשוב ביצירת חסינות עדר ומניעת הדבקות וכמובן שהוא רכיב חיוני במאמצים להחזרת הילדים למסגרות החינוך".



0 תגובות