ח"כ מרגי: "אם כואבת לי יד ימין אז אני ירביץ ליד שמאל?"

אסתי פלד No Comments on ח"כ מרגי: "אם כואבת לי יד ימין אז אני ירביץ ליד שמאל?"

ח"כ יעקב מרגי דוחה את הטענות נגד המפלגות החרדיות, בריאיון ל'קול חי': "אני לא מבין את אלה שלא רוצים להצביע לנו בגלל טענות כאלה ואחרות – אם כואבת לי יד ימין אז אני ירביץ ליד שמאל? אפשר לענות לאנשים על כל השאלות הפופוליסטיות. תמיד יש מצקצקים ואנשים שבוער להם באיזו נקודה"

יעקב מרגי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) מזהיר את הציבור מהימנעות מהצבעה בבחירות: "ישיבה של אנשים בבית תביא לכאן ממשלת שמאל שתגשים את כל מאווייהם של לפיד וליברמן. אני לא מבין את אלה שלא רוצים להצביע לנו בגלל טענות כאלה ואחרות – אם כואבת לי יד ימין אז אני ירביץ ליד שמאל? אפשר לענות לאנשים על כל השאלות הפופוליסטיות. תמיד יש מצקצקים ואנשים שבוער להם באיזו נקודה".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר מוסיף מרגי: "אמר את זה השבוע רב חשוב מאוד, ששמעתי אותו אומר: 'אתה בוחר בעצמך או אתה בקדוש ברוך הוא'? אם מעניין אותך עצמך בלבד, אז תשאל את עצמך את השאלות האלה, ואם אתה רוצה 4 שנים קשות שאחר כך יקח 10 שנים לתקן את הגזרות שלהם, אז בבקשה שב בבית ואחר כך תגיד 'למה עשו לי".

על הקממפיין והמערכה לגיוס מצביעים: "בשבוע האחרון דרעי הכניס את כולם למערכה והבהיר את המצב הקריטי. במקביל, חרשנו את השטח. קוראים לכל אחד להביא איתו עוד עשרה אנשים".

ביחס לקמפיין ההסתה של ישראל ביתנו, אמר מרגי: "אני מסיט ראשי אל עבר העשייה כדי לא לתת לו את מאווייו. הוא לא רלוונטי בבחירות האלה. הוא הביא אלינו את האסון הזה של בחירות רביעיות כשהוא עוד היה רלוונטי. הוא יכל להצטרף אלינו לממשלת ימין, אבל הוא בחר להיצמד לגוש השמאל ולהחריב כל דבר טוב שיש פה. אני לא רוצה לספק לו את זה. אני לא רוצה לספק לו דלק היום אבל יבוא יום חשבון. בנאומים של אחרי הבחירות בכנסת נבהיר לו ולחבריו כמה צביעות יש בסולם הערכים שלהם".



0 תגובות