מגיד המישרים: "לשמך תן כבוד' – אנחנו מצביעים לקב"ה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מגיד המישרים: "לשמך תן כבוד' – אנחנו מצביעים לקב"ה"

    המגיד הגאון הרב ברוך רוזנבלום במסר מרטיט: "כל פתק שנכנס לקלפי והולך למפלגות של נציגי גדולי התורה, כל פתק כזה אתה מודיע 'לא לנו ה' כי לשמך תן כבוד'. אני הולך להצביע בשביל כבוד שמים. אני מקיים 'ועשית ככל אשר יורוך', עם כל הטענות שישי לי"

    צילום: צילומסך הידברות
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מגיד המישרים, הגאון הרב ברוך רוזנבלום התייחס היום (חמישי) בדרשתו לבחירות שמתקיימות בשבוע הבא. "'עֵֽת־צָרָ֥ה הִיא֙ לְיַֽעֲקֹ֔ב וּמִמֶּ֖נָּה יִוָּשֵֽׁעַ'", פתח מגיד המישרים. "בליל הסדר אנחנו אומרים את ה'הלל', בהלל אנחנו אומרים 'לא לנו ה' כי לשמך תן כבוד'. כל מה שאנחנו רוצים ריבונו של עולם זה רק כבוד שמים. כותב הספר 'מבכורי ישראל' שאם אדם מגיע להכרה אחרי ליל הסדר ש'אין לי שום רצון. אכפת לי רק מכבוד שמים', זאת הפיתקא של ליל הסדר".

    "בשבוע הבא יש בחירות", המשיך הרב רוזנלבום "אבל הבחירות לא מעניינות אותו. לא אכפת לנו אם יבחר זה או זה, אלא רק כי 'לשמך תן כבוד'. כבוד שמים אכפת לנו. וכל פתק שנכנס לקפלי והולך למפלגות של נציגי גדולי התורה, כל פתק כזה אתה מודיע 'לא לנו ה' כי לשמך תן כבוד'. אני הולך להצביע בשביל כבוד שמים. אני מקיים 'ועשית ככל אשר יורוך', עם כל הטענות שישי לי".

    הרב הוסיף כי: "בפתק הזה אתה מכריז שאתה רוצה לשמור על קדושת השבת והמשפחה, על החינוך הטהור. וכי לחבר כנסת אתה מצביע? אתה מצביע לקדוש ברוך הוא".

    לסיום אמר הרב רוזנבלום: "פתק אחד הוא לה' וכל פתק אחר זה נותן כוחות לטומאה. כל אחד שלא הולך להצביע נותן כוחות לסיטרא אחרא".



    0 תגובות